folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ağır Çekim Video Oynatma [Yardım]



Ağır Çekim Video Oynatma [Yardım]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Çektiğim videoda bazı yerlerin ağır çekimde oynamasını istiyorum.. Bunu yapabileceğim bir program önerir misiniz?? (video editör lazım)


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    program ismi verseniz yeter..


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    yom mu bilen..


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    İndirmedim, linki de kontrol etmedim;

    http://download.cnet.com/FastStone-Player/3000-2139_4-10314209.html

     edit: yanlış anlamış olabilirim, yukardaki videoyu slow motion oynatmak için.

    videoyu editleyip slow motion yapıp kaydetmek istiyorsan da şu var,

    http://www.avs4you.com/AVS-Video-Editor.aspx?sct=aff&ct=regnow&cid=94464

     

     

     


    sigara değil, balık olan.
Toplam Hit: 1870 Toplam Mesaj: 4