Ahmet Kaya-Sürgün Acısı..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    hacılar ben hep dinliyorum gerçekten hrika bi parça tavsiye ederim..sizin için özel uploadımdır :p tahribata can feda :D

     

    http://rapidshare.com/files/31937431/Ahmet_Kaya_-_Suerguen_ac__305_s__305_.mp3.html


    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    teşekkürler..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Lisde dilimden dusmezdi bu sarkisi , sagol hoca.

    Arkadaslar siyasi polemik yaratacak yazilariniz silinmistir,mumkunse muzigin evrensel oldugunu hatirlayin ve siyasi polemik yaratmayin...dinlemek isteyen dinler dinlemek istemeyen dinlemez...her dinleyen sanatcinin siyasi gorusunu onayliyor diye birseyde yok...

    Donecekler birgun alkirlara bozkirlara gunesi sunacaklar....


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 754 Toplam Mesaj: 3