AI İle Ekşisözlük Clone'u Yaptım
-
Selam arkadaşlar, cursor ai ile dün gece uğraşayım dedim ortaya böyle bir şey çıktı bir kaç saatte.
Chatgpt ye cursor ai ile ekşisözlük tarzı bir site yapmak istiyorum bunu için bir proje dosyası oluşturur musun dedim sonra onu alıp cursor da kullandım ama çok fazla eksik vardı bir çok yeri düzenleme ve yeni eklemeler yapmak zorunda kaldım
Yalnız bu js teknolojilerini yayınlamak ne zormuş ya, ya da chatgpt beni yanlış yönlendirmiş de olabilir:) en son gemini sağolsun hataları düzeltmeme yardımcı oldu.
Frontend vercel de backend ve veritabanı render.com da çalışıyor.
Ücretsiz render planı kullandığım için bir süre istek olmazsa uykuya alıyor sanırım sayfa açıldığında entry ler yüklenmezse bir kaç sefer yenileyin bir kaç saniye sonra gelecektir.
Yalnız çok fazla token yiyior cursor bir kaç deneme hesabı açmak zorunda kaldım bir tanesinde bir haftalık pro trial başlattım hala yetmedi tokenlar, eksikler var hala ama ayakta şuan genel olarak :)
https://kelamsozluk.vercel.app/
Admin kullanıcı
Demo:demo123456 (kullanıcı adı büyük küçük harf dikkat ediyor)
Backend
NestJS - Node.js framework
TypeScript - Tip güvenliği
Prisma - ORM
PostgreSQL - Veritabanı
JWT - Kimlik doğrulama
bcrypt - Şifre hashleme
Frontend
Next.js 14 - React framework
TypeScript - Tip güvenliği
Tailwind CSS - Stil
Zustand - State yönetimi
Axios - HTTP client
React Hook Form - Form yönetimi
csfrt tarafından 09/Oca/26 12:01 tarihinde düzenlenmiştir -
Belki üyelik sistemi olarak kullanabilirsin :)
https://www.tahribat.com/forum/web-sitesine-uygulamasina-uyelik-sistemi-yazmak-i-260809
-
farkettim de yapay zeka şarkılar gibi yapay zeka ui da tat vermiyormuş...
-
Varg bunu yazdı
farkettim de yapay zeka şarkılar gibi yapay zeka ui da tat vermiyormuş...
Di mi bi eğreti duruyo
-
sözlüğü yapmak kolay da o sistemi oraya taşımak aşırı zor, ekşide private olayı orayı cazip kılıyor bir üyelik 4 seneden başlıyor minimum vpn falan açarsan arada 1 seneye düşüebiliyor, o ortamı yakalamak kolay değil ekşide 3 yazar hesabı olan biri olarak söylüyorum bunu :)
