Airbrush

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Merhabalar hocalar,

    bu aralar iş yoğunluğumdan vs derken kendime vakit ayıramıyorum pek, ayırdığım vakittede bir yerlere gidiyorum vs vs derken bir çok konu açıcam ayyuka çıktı bekliyor da bunu acil açim dedim.

    Tekzen, bauhaus vs gittim buralarda dahi bulamadım.

    Air Brush konusunda çok sağlam türkçe ing. ve malzemeler konusunda işime yarayacak şeyler lazım. İst'te nerde bulabilirim sağlam kimden destek alabilirim.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    herşeyden önce boyut ve çizim tekniklerini bilmen gerekli daha sonra malzeme olarak afaki birşey yok, aydınger kağıdı, falçata, asetat, airbrush hava kompresörlü boya tabancaları ve oto boya. Gerisi hayal gücüne kalmış durumda...


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    sRcN bunu yazdı

    herşeyden önce boyut ve çizim tekniklerini bilmen gerekli daha sonra malzeme olarak afaki birşey yok, aydınger kağıdı, falçata, asetat, airbrush hava kompresörlü boya tabancaları ve oto boya. Gerisi hayal gücüne kalmış durumda...

    Baba rambo onları anladımda nerden temin edebiliriz onu kast etmiştim zaten satıcıya gerekli şeyleri sorarım yine bilgim olsun. buralarda bulamadım. avp yakasında


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    Baba rambo onları anladımda nerden temin edebiliriz onu kast etmiştim zaten satıcıya gerekli şeyleri sorarım yine bilgim olsun. buralarda bulamadım. avp yakasında

    http://www.gittigidiyor.com/arama/?k=airbrush

    http://www.sanalpazar.com/urunara?criteria=airbrush

    http://www.sahibinden.com/arama?query_text=airbrush&language=tr&viewType=Gallery

     

    bilmem yeterli oldu mu :) favori underground sanatlardan biri artık ben bi arabamın bagajına airbrush çalışması yaptırmıştım ona kezaa bir arkadaşımda motosiklet kaskına çalışma yaptırmıştı dövme gibi bişey oldu artık :)


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    sRcN bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı

    Baba rambo onları anladımda nerden temin edebiliriz onu kast etmiştim zaten satıcıya gerekli şeyleri sorarım yine bilgim olsun. buralarda bulamadım. avp yakasında

    http://www.gittigidiyor.com/arama/?k=airbrush

    http://www.sanalpazar.com/urunara?criteria=airbrush

    http://www.sahibinden.com/arama?query_text=airbrush&language=tr&viewType=Gallery

     

    bilmem yeterli oldu mu :) favori underground sanatlardan biri artık ben bi arabamın bagajına airbrush çalışması yaptırmıştım ona kezaa bir arkadaşımda motosiklet kaskına çalışma yaptırmıştı dövme gibi bişey oldu artık :)

    paşam sağolda bunlarla pek bir cacığa gidemem bana istanbulda bunu satan membağı lazım, kaç mm iğne(uç) gerektiği ne tip işlerde ne tür bir tabanca gerektiği hangi tür boyalar nelere göre vs. onları bilmem gerekli.

    yoksa bu tarzını bende çok araştırdım :))


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    PAŞAM yabancı kaynaklı bir boyama sanatı öğrenmek istiyorsun yabancı kaynaklı bir çok sitede videolu, sesli hatta resimli dökümanlarla anlatılıyor. oturup onları dinleyecek ve öğreneceksin kimse sana durduğu yerde bu sanatı öğretmez hele ücretsiz hayatta öğretmez illaki öğrenmek istersen güzel sanatlar fakültelerinde öğrenci birçok arkadaş bu sanatla yarı profesyonel olarak ilgilenir onlarla iletişim, arkadaşlık kurman olabilir. Yabancı bir boyama sanatını öğrenmek istiyorsan ve official dil olan ingilizceye sahipsen http://airbrush.tv/ ve youtube üzerinde yer alan airbrush tutorial videolarından fazlasıyla öğrenebilirsin... 


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Hocam baya bi süredir plastik maketlerle uğraşıyorum, fırçayla boyama bi yere kadar. bende airbrush arayışına girdim. öncelikle baya zor ve masraflı, 300 - 400 tl ye revell'in başlangıç tüpleri var.

    airbrushlar ikiye ayrılıyo single action - duble action. single action olanlar şu 10 - 20 tl olan boyayı alttan çeken tipdeki aletler. diğer gördüğün üstten doldurmalı olanlar duble action, 2 ayrı şekilde püskürtebiliyo ve bunların fiyatları ortalama 100 tl lerden başlayıp çok daha yukarlara gidebiliyo. en iyisi  badger marka olanlar.

    bir diğer sıkıntın da hava kompresörün olucak. zor olan yol 30 - 40 tl ye hava tüpleri var. onlardan alıp airbrusha baglayabılırsın. ben bı sure denedım baya can sıkıcı ve bı makette nerdeyse bır tup harcıyorum. ayrıca tup soguma yaptıgı ıcın sureklı bekleyerek kullanmak gıbı dezavantajları çok.

    pahalı ve kesın cozum kompresor. evde calıscaksan malum sessız kompresor arıyo ınsan, yaglı kompresorler gayet sessız ama ustune ek olarak bı 100-200 tl fazladan vermen gerekebılıyo. ortalama bı kompresor 200 tl den baslayıp 500tl lere kadar cıkıyo. fıyatlar bana yuksek geldıgı ıcın alternetıf cozumler aradım. buzdolabından kendı kompresorunu yapanlar var. hatta bısıklet lastıgıne hava basıp ordan regulatorle duzenleyıp sabıt hava ceken adamlar bıle var airbrush için 5-10 arası psi yeterli ama burdakı esas konu havayı  sabit şekilde basması. mesela ucuza satılan lastık kompresorlerı var onlar havayı pıs pıs pıs seklınde verdıgı ıcın bok edıyo. pısssssssss lazım :D

    Airbrushın bakımı korunması, ozel boyaları, temızleme malzemelerı bı ton ıvırı zıvırı da var bunlar da cıddı paralar tutuyo.

    istanbul avrupa yakasındaysan mmy hobi sana önericeğim tek yer. gidip istediğin kadar bilgi ve yardım alabilirsin tabanca konusunda olcukca guzel cesıtlerı mevcut.

    anadolu yakasında kadıköy tek adres, devamlı gittigim maketcilerin hepsı satıyo bu malzemelerı. onlar da sana gereken her turlu yardımı yaparlar. gerek kullanmak. gerek bakımı hakkında her turlu detaylı bılgııyı buralardan alabılırsın. 


    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    AntiSeptiK bunu yazdı

    Hocam baya bi süredir plastik maketlerle uğraşıyorum, fırçayla boyama bi yere kadar. bende airbrush arayışına girdim. öncelikle baya zor ve masraflı, 300 - 400 tl ye revell'in başlangıç tüpleri var.

    airbrushlar ikiye ayrılıyo single action - duble action. single action olanlar şu 10 - 20 tl olan boyayı alttan çeken tipdeki aletler. diğer gördüğün üstten doldurmalı olanlar duble action, 2 ayrı şekilde püskürtebiliyo ve bunların fiyatları ortalama 100 tl lerden başlayıp çok daha yukarlara gidebiliyo. en iyisi  badger marka olanlar.

    bir diğer sıkıntın da hava kompresörün olucak. zor olan yol 30 - 40 tl ye hava tüpleri var. onlardan alıp airbrusha baglayabılırsın. ben bı sure denedım baya can sıkıcı ve bı makette nerdeyse bır tup harcıyorum. ayrıca tup soguma yaptıgı ıcın sureklı bekleyerek kullanmak gıbı dezavantajları çok.

    pahalı ve kesın cozum kompresor. evde calıscaksan malum sessız kompresor arıyo ınsan, yaglı kompresorler gayet sessız ama ustune ek olarak bı 100-200 tl fazladan vermen gerekebılıyo. ortalama bı kompresor 200 tl den baslayıp 500tl lere kadar cıkıyo. fıyatlar bana yuksek geldıgı ıcın alternetıf cozumler aradım. buzdolabından kendı kompresorunu yapanlar var. hatta bısıklet lastıgıne hava basıp ordan regulatorle duzenleyıp sabıt hava ceken adamlar bıle var airbrush için 5-10 arası psi yeterli ama burdakı esas konu havayı  sabit şekilde basması. mesela ucuza satılan lastık kompresorlerı var onlar havayı pıs pıs pıs seklınde verdıgı ıcın bok edıyo. pısssssssss lazım :D

    Airbrushın bakımı korunması, ozel boyaları, temızleme malzemelerı bı ton ıvırı zıvırı da var bunlar da cıddı paralar tutuyo.

    istanbul avrupa yakasındaysan mmy hobi sana önericeğim tek yer. gidip istediğin kadar bilgi ve yardım alabilirsin tabanca konusunda olcukca guzel cesıtlerı mevcut.

    anadolu yakasında kadıköy tek adres, devamlı gittigim maketcilerin hepsı satıyo bu malzemelerı. onlar da sana gereken her turlu yardımı yaparlar. gerek kullanmak. gerek bakımı hakkında her turlu detaylı bılgııyı buralardan alabılırsın. 

    hocam altın bilgilerin için çok tşk akşam eve gelirsem nasipse hemen mmy hobi ye bakim.


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
Toplam Hit: 1537 Toplam Mesaj: 8