folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Airsoft Oyunu Hakkında Bir Sorum Var



Airsoft Oyunu Hakkında Bir Sorum Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek

    S.a beyler paintbala benzeye airsoft oyunu boncuklu tabacalarda kullandığımız plastik mermileri atıyor.

    -airsoft silahları neredeyse gerçeğe birebir görünümlü etkiside bizim 1tl ye aldığımız tabancalardan elbette fazladır. Oyun içinde ciddi yaralanmalara yol açmazmı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ömer Kerem
    MuTReFT
    MuTReFT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek

    çok yakından direkt cilt'e gelmedikce yaralanma olmaz.


    Mecburi not: Cahilliğin verdiği CESARET ile ettiği lafın nereye gideceğini hesap edemeyen, düşünemeyen, fikir yoksunu mahlukatlara CEVAP vermiyorum. Adalet Ve Kalkınma Partisi - İstanbul Beyoğlu Teşkilatı 2024/1 dönem aktif üyesi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkan5816
    furkan5816's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2012
    Erkek

    oyun içi kurallar bu zararı önlemek içindir.

    http://www.airsoftturkey.com/index.php?topic=1287.0

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slim_38
    slim_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2012
    Erkek

    Şöyle cevap vereyim

    http://www.youtube.com/watch?v=cbvPkexCtq8


    Münferidin münasıbı mükafatından mütefekkir olandır
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=i8serl-IQhU

    Ben seneler önce izlemiştim adam minigunla çıplak vücuda bikaç metreden ateş ettiğinde kanamalar ve morarmalar oluyodu.

    Videoya baksana adamlar bildiğin kamuflaj giyoyolar. :D


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    aliiiiiii duy sesimizi bi airsoft organizasyonu yap artık


    imza
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabuyucu
    karabuyucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2012
    Erkek
    slim_38 bunu yazdı

    Vay amk adamlar delik, deşik olmuş. :D


    Ölüme ve karanlığa baktığımızda korktuğumuz şey bilinmezliktir, başka bir şey değil. Düşler dünyasına dalıp gerçek dünyayı yaşamayı unutmak doğru değildir, unutma bunu…
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bu nemiş len :D baya zevkli bişi benzio amk


    Living Death
Toplam Hit: 950 Toplam Mesaj: 8