Airties Rt-205 Modem İle Wireless Ağlara Bağlanma
-
arkadaşalar telekomun verdiği airties kablosuz modemle çevremdeki şifresiz ağlara bağlanmak istiyorum bağlantı noktasını buluyorum mesh den iaretleyip ekle diyom fekat internete giremiyorum enteresandır bişe daha sorcam internet erişimi sağlamak için mesh deki sinyal seviyesinin nekadar en az olması lazım
-
hocam mesh access point gibi aygıtlara bağlanmak için kullanılmıyomuydu ?
ben öyl e biliyodum yoksa bizi de aydınlat.
-
walla bende bu konuda kara cahil sayılırım windowsun dalgasını kullanamadıım içün mesh var bi onunla taraya biliyorum yani daha dorusu ben bu modemle wireless ağa dahil olup olamıyacaımı tam da bilmiyom asıl meselede o zaten
-
ya şifresiz wireless ağa babalar gibi bağlanırsın rt205 le o kesin de.
sağ altta demiyomu kablosuz ağlar algılandı vs. gibi şeyler baloncuk şeklinde?
-
yok işin kötü tarafıda o network stumbleri yükledim easy wifi radarı da yükledim hatta radar eror virdi dedim sp 2 yok ondadır kesin onuda yükledim stumblerde network karıt bulunamadı dio ben laptoptan balanıyom laptopta wireless kart yok ha bide kimeti yükledim ondanda hayr yok ethernetle bağlanıyorum çözemedim ben bu işi
-
ehehehe :)
sen bokunu çıkarmışın hacı helal valla, herşeyi yüklemişin :)
laptopun wireless özelliği yoksa nası bağlanacan ?
eğer harici bi kart veya adaptör takmadıysan?
-
ya anten manten yapacam ama vakit yok nese şimdi kart şöyle ethernetle modeme bağlı olduum sürece bu kablosuz ağlara bağlanamıyommuki illa usb dongel mi lazım
-
yavuz şaka mısın abicim :)
töngel vs olamdan bağlanamazsın
sen ethernetten devam , hak sana :)
-
ya nabıyım mesh öle arayınca dedim bağlanır bu heralde yazık okadar taradık ettik dediingibi dongıl olmadan müstahak baana
Toplam Hit: 2383 Toplam Mesaj: 9
