Airties RT 206 Modem Arada Netim Gidiyor :S :|
-
Gençler ttnetlin verdiği modeller varya airties rt 206 o modemle bağlanıyorum nete.Ama arada net gidiyor modemi kapatıp açınca geliyor.Kablolarım sağlam her bi bok sağlam çözemedim gitti :S
Varmı bilen ?
-
Hmm peki modemden olduğunu nasıl kesin olarak anlıyabiliriz.?
(TTNetin yapıcağı işte bu kadar olur zaten..)
-
Modemlerin donanımsal sorunların dışında çözülemez bir sorunu yoktur. Donanımsal tüm sorunlar da servis garantisindedir.
Modemlerinizin firmware update lerini düzenli yapın.
Rt 206 v1tt modellerinde kullanılan 1.1.5 f sürümünün yeni çıkan versiyona yükseltilememe sorunu var.
Modem özellikle wi-fi transferinde cevap süreleri çok uzuyor.
Ayrıca airties müşteri hizmetlerinde çalışan arkadaşlar da yeterli teknik bilgiye sahip değil.
Modemin fiyatını bilmekle teknik destek vermek çok farklı işler.
Airties firmasının bu konuya ağırlık vermesi gerekiyor.
-
Vallahi benim modemi beleş veriyorlar zaten.. Neden beleş olduğuda gayet açık.. Ben daha önce inca ve zyxelde kullandım çok sağlam modemlerdi (zyxel inca kadar olmasada) TTNETin bu kampanyasından yararlanmaya çalışan arkadaşlarada hiç önermiyorum.. dakikada bir modemi açıp kapatıyorum şaftım kaydı 3 gündür :@
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------ttnetin hediye modemiyse ara söw ben öle yaptım ,))
ya en kolay yöntemi başka modem takmak we aramak çünkü gelende herhangi bi kesiklik yoksa modemden oluo hele o kampanya modemleri warya onlar tamamen adi garantisi elindeyse cidden değiştirebilirsin
-----------------------------Değiştirmek yapılabilecek en son çözüm.
Önce modemle ilgili sorunların neyden kaynaklandığını tespit etmek esastır.
Ttnet kampanyası dahilindeki modemlerin genelinde sorun olduğu doğrudur. Ama hepsinde olacak diye bir kaide yok.
Önce bir firmware update yap.
-
Arkadaşlar bu tür mağduriyetlerinizi www.magduroldum.org sitesine yazınız bu site bunlar için kuruldu
-
Ayrıca netin gittiği zaman internet ve adsl ışığı gidiyor..
Sanırım eski inca modemime geçicem..
