folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Aırtıes Wifi Adaptörü



Aırtıes Wifi Adaptörü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek

    arkadaşlar bugun bu 

     

    http://www.hepsiburada.com/airties-wus300-125-mbps-wi-fi-usb-stickduck/productDetails.aspx?categoryid=103939&productid=bd93465  

     

    üründen aldım nese kurdum  bağladım  ama bağlantı kopup duruor 5- 10 dk 1 bunun nedeni ne dir

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    up
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    nese yeni bir yazılım filanmı o kurdugun nese yi kaldır.

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    hacım valla :W  bı ttnet bişeyler çıkardı onları kurdum   baskada bişi kurmadım int şimdi hiç yokmuş aradı adam :D çok kotu duumdayım
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legendary
    legendary's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    airties müşteri hizmetlerini ara muhtemelen çözüm bulurlar.

    yaratıcılık uçmak değil konmaktır...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Ben de Adaptör kullanıyorum.

    1.) Uzatma kablosuyla kullanıyodum. Bağlantı kopup duruyodu. Uzatma kablosunu kısalttım baya (yaklaşık 1 metre) bağlantı kopmuyo. Kablo uzunluğu usb veri aktarımını düşürüyo, bu da kopmaya neden oluyo.

    2.) Sinyal düşüklüğü bağlantının arada kopmasına neden oluyo.

    3.) Yağmurlu havalarda kopuyo genelde.

    4.) Sürekli koptuğu zaman Bilgisayarı yeniden başlat bazen düzeliyo...

    Bildiklerim, Önerilerim bunlar. Hadi Eyvallah..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek

    şu anlık bir problem yok hacım eyw

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    şuanlık wifi telefon alana kadar wifi kullanmadığım için alıntı yapıyorum

     

    Çekim alanı yetersiz 
    Ben bu ürünü acces point ile kullanayım diye aldım.Daha önce 200 modelini almıştım ve harikaydı.54 mphz idi 125 diye aldım.Kurulumu kolay ama çekim alanı berbat.Dairemin altıdaki daireye koydum.Maalesef çekmiyor.Kopmalar yaşanıyor.Bağlantı sürekli 2 çizgisinde ben tavsiye etmiyorum,fakat ne alacağımıda bilmiyorum.Bence USROBOTIC iyi onu modem ile aldım harika fakat onuda tek satmıyorlar maalesef.Bazı Airties ürünleri arge de iyi sonuç vermiyor.Sürekli güvenerek alıyorum çoğunlukta iyi ama yeni gelişmiş diye aldıklarımız eskisini aratıyor desem yalan olmaz.Arge testleri çok iyi yapılmalı...

     20.04.2009  güncelleme şart 

    01.04.2009  ben memnun değilim

    19.03.2009  kötüüü

    18.11.2008  ben yandım siz yanmayın 

    ürünle ilgili olumlu yorumlara aldandım ve bu ürünü aldım. kısaca söylemek gerekirse tam anlamıyla rezalet. laptopımın tam çektiği yerde nerdeyse hiç çekmiyor. uzatma kablosu ve standıyla avantajı varmış gibi görülüyor ancak alakası yok. ne yaptıysam, 5 metrelik bir mesafede kapılar bile açıkken doğru dürüst çektiğini görmedim. ben yandım bari siz yanmayın.

    05.10.2008  kötü performans 

    Ürünün performansı çok kötü, internetten sürekli olarak kopmalar yaşanıyor, ağı kaldırıyor kendi kafasına göre.

    vsvsvsvs

    birşey almadan önce ilk işin yorumları düzgün okumak olsun arkadaşım yoksa başın ağrır  

     

       


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
Toplam Hit: 1392 Toplam Mesaj: 8