Aırtıes Wifi Adaptörü
-
arkadaşlar bugun bu
http://www.hepsiburada.com/airties-wus300-125-mbps-wi-fi-usb-stickduck/productDetails.aspx?categoryid=103939&productid=bd93465
üründen aldım nese kurdum bağladım ama bağlantı kopup duruor 5- 10 dk 1 bunun nedeni ne dir
-
up
-
nese yeni bir yazılım filanmı o kurdugun nese yi kaldır.
-
hacım valla :W bı ttnet bişeyler çıkardı onları kurdum bas
kada bişi kurmadım int şimdi hiç yokmuş aradı adam :D çok kotu duumdayım
-
airties müşteri hizmetlerini ara muhtemelen çözüm bulurlar.
-
Ben de Adaptör kullanıyorum.
1.) Uzatma kablosuyla kullanıyodum. Bağlantı kopup duruyodu. Uzatma kablosunu kısalttım baya (yaklaşık 1 metre) bağlantı kopmuyo. Kablo uzunluğu usb veri aktarımını düşürüyo, bu da kopmaya neden oluyo.
2.) Sinyal düşüklüğü bağlantının arada kopmasına neden oluyo.
3.) Yağmurlu havalarda kopuyo genelde.
4.) Sürekli koptuğu zaman Bilgisayarı yeniden başlat bazen düzeliyo...
Bildiklerim, Önerilerim bunlar. Hadi Eyvallah..
-
şu anlık bir problem yok hacım eyw
-
şuanlık wifi telefon alana kadar wifi kullanmadığım için alıntı yapıyorum
Çekim alanı yetersiz Ben bu ürünü acces point ile kullanayım diye aldım.Daha önce 200 modelini almıştım ve harikaydı.54 mphz idi 125 diye aldım.Kurulumu kolay ama çekim alanı berbat.Dairemin altıdaki daireye koydum.Maalesef çekmiyor.Kopmalar yaşanıyor.Bağlantı sürekli 2 çizgisinde ben tavsiye etmiyorum,fakat ne alacağımıda bilmiyorum.Bence USROBOTIC iyi onu modem ile aldım harika fakat onuda tek satmıyorlar maalesef.Bazı Airties ürünleri arge de iyi sonuç vermiyor.Sürekli güvenerek alıyorum çoğunlukta iyi ama yeni gelişmiş diye aldıklarımız eskisini aratıyor desem yalan olmaz.Arge testleri çok iyi yapılmalı... 20.04.2009 güncelleme şart
01.04.2009 ben memnun değilim
19.03.2009 kötüüü
18.11.2008 ben yandım siz yanmayın ürünle ilgili olumlu yorumlara aldandım ve bu ürünü aldım. kısaca söylemek gerekirse tam anlamıyla rezalet. laptopımın tam çektiği yerde nerdeyse hiç çekmiyor. uzatma kablosu ve standıyla avantajı varmış gibi görülüyor ancak alakası yok. ne yaptıysam, 5 metrelik bir mesafede kapılar bile açıkken doğru dürüst çektiğini görmedim. ben yandım bari siz yanmayın.
05.10.2008 kötü performans Ürünün performansı çok kötü, internetten sürekli olarak kopmalar yaşanıyor, ağı kaldırıyor kendi kafasına göre.
vsvsvsvs
birşey almadan önce ilk işin yorumları düzgün okumak olsun arkadaşım yoksa başın ağrır
