Akbank Kartsız İşlem Havale
-
arkadaşlar 1.200 havale yapacağım ancak tc numaram 18 yaş altı bir sorun çıkar mı? yani önceden yapan var mı aranızda? Bankayı arayıp soramadım 444'lü numara Tl yok.d
-
sakın almadığın ürn için havale yapma
sorun çıkmaz
-
fişini almayı unutma.
-
mydukkan olduğu için güvenli yani tc sorun çıkarmaz diyorsunuz ve 5 tl alıyor havale için yanlış miyim? Gece denedim para yatırmadım tabi para yatırma bölümüne kadar geldim havale ücreti 5 tl dedi sonradan bir yamuk olmaz değil mi?
-
olmaz ne gibi bi yamuk olabilir ki
-
sonradan 20 tl gibi bir ücret neyse arkadaşı uyarırım yirmi lira filan derse çünkü ben yatırmayacağım dikkat et derim.bir de tc de eminsiniz değil mi!
Toplam Hit: 853 Toplam Mesaj: 6
