Akınsoft Tarzı Cafe Programı
-
Değerli muridler,
Ağ üzerinden birbirine bağlı 2 makine var.Bunlardan birini server, diğerini de normal makine olacak biçimde ayarlamak ve yönetmek istiyorum.
Şöyleki;
Sürekli başında bulunduğum bilgisayardan diğerini istediğimde açıp kapatmak, zaman zaman ekran görüntüsünü de alabilmek istiyorum.
Akınsoft bu iş için ideal aslında.Ama malesef ücretli.
Ücretsiz olarak tavsiye edeceğiniz program varmı ? Kurulum mantığı nedir ?
Veya elinizde benzer bir program varsa paylaşırmısınız ?
İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
-
-
cizik
-
2 makina diyorsun hocam
ultravnc kur ücretsiz sorunsuz...
remote admin kullanabilirsin...
Bunlarla hepsini yapabilirsin.
Hatta akınsoft bile 10 bilgisayara kadar lisanssız pc ekletiyor :)
-
Bu konu takibimde banada lazım.... şşşş
-
Hocalar eyw. saolun.Yarın Handy cafe yi kurarak bir deneme yapacağım.
Ayrıca akınsoftun 10 pc ye kadar lisanssız olduğunu bilmiyordum doğrusu.Bu bilgi çok ii oldu.
Olmadı 2 sini de kurarız =)
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
2 makina diyorsun hocam
ultravnc kur ücretsiz sorunsuz...
remote admin kullanabilirsin...
Bunlarla hepsini yapabilirsin.
Hatta akınsoft bile 10 bilgisayara kadar lisanssız pc ekletiyor :)
-----------------------------uzaktaki pc açma kapama işinide görürmü
-
aliyk bunu yazdı:
-----------------------------
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
2 makina diyorsun hocam
ultravnc kur ücretsiz sorunsuz...
remote admin kullanabilirsin...
Bunlarla hepsini yapabilirsin.
Hatta akınsoft bile 10 bilgisayara kadar lisanssız pc ekletiyor :)
-----------------------------uzaktaki pc açma kapama işinide görürmü
-----------------------------Hocam onun için team viewer kullansan daha ii olmaz mı ? Uzaktan bağlanma konusunda çok ii.Hatta bir arkadaşımın işyerinde server a uzaktan bağlanarak programa bilgi girişi yapıyorlar.Bağlanma için team viewer kullanıyorlar.Denedim.İnternet bağlantın olduğu sürece süper.
-
akınsoftun crack var netde
