folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder AKK Hızı Değişen Var Mı?



AKK Hızı Değişen Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Bu ayki 50 gb kotamı birkaç gün önce aşmıştım, zaten uyarıyıda yaptı ttnet. Bugün bir ara net koptu geldi, akabinde download hızım tekrar 800 kb/s çıktı. Hayvan gibi film indirmeye asıldım gene :D


    Durumdan şikayetçi değilim ancak bir bendemi oldu diye merak ettim?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    O değilde mektup göndermişler, 63 lira ödiyecekmişim artık.Bide siktiğim netdisk mi ne ücretsiz verecekmiş ne işe yarayacaksa.Sokarım akk'na.63 lira az para değil.. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek

    önce sağlayıcınız kim onu söyleyin, superonline'dayım 10megabiti 49tl'ye kullanıyorum 50yi geçince 3e düşüyor, bazen 25e fırlıyor falan çılgınlıkları var yok değil

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hani 3 mbpsydi aq. yemesin kimse bizi.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    glaurung bunu yazdı

    önce sağlayıcınız kim onu söyleyin, superonline'dayım 10megabiti 49tl'ye kullanıyorum 50yi geçince 3e düşüyor, bazen 25e fırlıyor falan çılgınlıkları var yok değil

    Konu içinde ttnet ibaresi gözünden kaçtı herhalde hocam. 8 mbite kadar, aylık 50 gb kotalı tarifeyi kullanıyorum.

    Ek olarak sitesinde kota sorgulamasını yaptım, kota aşım uyarısını gördüğümüde söylemiştim.

     Ohh şimdide 720p movie indiriyorum hıza bak çay demle :D

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    bende 340 şu anda :S kardeş kimse sesini çıkartmazsa 60 65 70 öderiz daha çok hemde fiber bile değil adsl e amk yerinde kağnı internet netdisk bildiğin depolama dropbox gibi satamayınca ttnet millete İTEKLEMEYE başladılar aylardır böyle kaktırıolar yeni abone olanlara özellikle!


    Living Death
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek
    coLin bunu yazdı
    glaurung bunu yazdı

    önce sağlayıcınız kim onu söyleyin, superonline'dayım 10megabiti 49tl'ye kullanıyorum 50yi geçince 3e düşüyor, bazen 25e fırlıyor falan çılgınlıkları var yok değil

    Konu içinde ttnet ibaresi gözünden kaçtı herhalde hocam. 8 mbite kadar, aylık 50 gb kotalı tarifeyi kullanıyorum.

    Ek olarak sitesinde kota sorgulamasını yaptım, kota aşım uyarısını gördüğümüde söylemiştim.

     Ohh şimdide 720p movie indiriyorum hıza bak çay demle :D

     

    genel olarak söylemiştim, piyasa bilgisi oluşssun müridlerde diye, yani agustosta sözleşmem dolcak 10 ay kadar var ama bilmek lazım kim ne adilik yapıyor.

    glaurung tarafından 09/Kas/12 04:55 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    glaurung bunu yazdı

    önce sağlayıcınız kim onu söyleyin, superonline'dayım 10megabiti 49tl'ye kullanıyorum 50yi geçince 3e düşüyor, bazen 25e fırlıyor falan çılgınlıkları var yok değil

    Adam yazmış ttnet, bende belirtmedim bu yüzden.Ttnet..

Toplam Hit: 919 Toplam Mesaj: 8