AKK Hızı Değişen Var Mı?
-
Bu ayki 50 gb kotamı birkaç gün önce aşmıştım, zaten uyarıyıda yaptı ttnet. Bugün bir ara net koptu geldi, akabinde download hızım tekrar 800 kb/s çıktı. Hayvan gibi film indirmeye asıldım gene :D
Durumdan şikayetçi değilim ancak bir bendemi oldu diye merak ettim? -
O değilde mektup göndermişler, 63 lira ödiyecekmişim artık.Bide siktiğim netdisk mi ne ücretsiz verecekmiş ne işe yarayacaksa.Sokarım akk'na.63 lira az para değil..
-
önce sağlayıcınız kim onu söyleyin, superonline'dayım 10megabiti 49tl'ye kullanıyorum 50yi geçince 3e düşüyor, bazen 25e fırlıyor falan çılgınlıkları var yok değil
-
hani 3 mbpsydi aq. yemesin kimse bizi.

-
glaurung bunu yazdı
önce sağlayıcınız kim onu söyleyin, superonline'dayım 10megabiti 49tl'ye kullanıyorum 50yi geçince 3e düşüyor, bazen 25e fırlıyor falan çılgınlıkları var yok değil
Konu içinde ttnet ibaresi gözünden kaçtı herhalde hocam. 8 mbite kadar, aylık 50 gb kotalı tarifeyi kullanıyorum.
Ek olarak sitesinde kota sorgulamasını yaptım, kota aşım uyarısını gördüğümüde söylemiştim.

Ohh şimdide 720p movie indiriyorum hıza bak çay demle :D

-
bende 340 şu anda :S kardeş kimse sesini çıkartmazsa 60 65 70 öderiz daha çok hemde fiber bile değil adsl e amk yerinde kağnı internet netdisk bildiğin depolama dropbox gibi satamayınca ttnet millete İTEKLEMEYE başladılar aylardır böyle kaktırıolar yeni abone olanlara özellikle!
-
coLin bunu yazdıglaurung bunu yazdı
önce sağlayıcınız kim onu söyleyin, superonline'dayım 10megabiti 49tl'ye kullanıyorum 50yi geçince 3e düşüyor, bazen 25e fırlıyor falan çılgınlıkları var yok değil
Konu içinde ttnet ibaresi gözünden kaçtı herhalde hocam. 8 mbite kadar, aylık 50 gb kotalı tarifeyi kullanıyorum.
Ek olarak sitesinde kota sorgulamasını yaptım, kota aşım uyarısını gördüğümüde söylemiştim.

Ohh şimdide 720p movie indiriyorum hıza bak çay demle :D

genel olarak söylemiştim, piyasa bilgisi oluşssun müridlerde diye, yani agustosta sözleşmem dolcak 10 ay kadar var ama bilmek lazım kim ne adilik yapıyor.
glaurung tarafından 09/Kas/12 04:55 tarihinde düzenlenmiştir -
glaurung bunu yazdı
önce sağlayıcınız kim onu söyleyin, superonline'dayım 10megabiti 49tl'ye kullanıyorum 50yi geçince 3e düşüyor, bazen 25e fırlıyor falan çılgınlıkları var yok değil
Adam yazmış ttnet, bende belirtmedim bu yüzden.Ttnet..
