Aksaray"Lı Olan Var Mı?
-
merak ettim aksaraylı olan var mı tahribatta arkadaşlar
-
tbtde warmı bilmiomda şahin k. aksaraylıymış :D
-
nigde mi istanbul mu desek?
-
Accayip gıcığımdır 4 harfli bi mahlukat oralıydı...
-
bubi flanmı a.k :)
-
yok bu dahada bi mahlukattı :)
-
kokainman bunu yazdı:
-----------------------------
bubi flanmı a.k :)
-----------------------------bence ex-yenge
-
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------kokainman bunu yazdı:
-----------------------------
bubi flanmı a.k :)
-----------------------------bence ex-yenge
-----------------------------
alakası yok a.k. o gümüşhaneliydi..
-
68 AKSARAY
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------kokainman bunu yazdı:
-----------------------------
bubi flanmı a.k :)
-----------------------------bence ex-yenge
-----------------------------
alakası yok a.k. o gümüşhaneliydi..
-----------------------------isko?? :D o çanakkaleli diye bliom:|
Toplam Hit: 1032 Toplam Mesaj: 10
