Aktarım Hızı???
-
512 lik adsl var önce kine göre hızım baya bi düştü nasıl yükselte bilirim
hızı genelde 25KB/san birden 16KB/san düşüyor ve öyle kalıyor hatta bi ara 9KB/san ye kadar düştü
-
senin yine yüksekmiş benim 11,3kb-sn filan
telekoma kolum girsin
not:bizim burdaki telekom her yeri kazıyo kabloları alttan geçircez diye o yüzden diyolar aktarım hzının düşüklüğünü
ben de he he diyom elimizden gelen bişi yok çünkü
son olarak hep birlikte TELEKOMA BİLGİSAYAR MASASI GİRSİN A.Q -
aga dusman çatlatır gibi olcak ama 50 den aşa inmedi daha =)
-
valla bende de aynı sorun var galiba çözemedim bilne varsa söylesin
-
telekom hiç bi ar1zaya itina göstermiyo ki adamlar1 ar1yoz 2 saat mozart dinliyoz ankara merkeze ta_1d1 ta_1d1lar sk l i baba tepesi gibi ar1yoz ar1za kayd1n1z1 aldIk 24 saat bekle eb n a.q operotörlerin bi suçu yok ama üslerinede ula_am1yomki küfredem bi güzel
Toplam Hit: 1495 Toplam Mesaj: 5
