Alafranga Bahane, PARA Şahane!
-
Arkadaşlar bunları izlemeyelim artık uyanalım lütfen bir memur 6 yılda zor aldığı parayı bunlar 1 haftada alıyor. hiçbir hizmet yaptıklarıda yok çene patlatmaktan
Alafranga bahane, PARA şahane!15 Aralık 2007 Cumartesi 08:41Yeni yarışmada Hülya Avşar jüri olacak. Alacağı para yine dudak uçuklatıyor.TELEVİZYON ekranlarındaki Popstar furyasına yeni bir yarışma daha ekleniyor. Star’da yayınlanan Popstar Alaturka’ya rakip olarak hazırlanan programın adı, Popstar Alafranga...
Fox’ta yayınlanacak programın jüri üyeleri ise sanat dünyasının üç ünlü ismi Kayahan, Hülya Avşar ve Mustafa Sandal. Pazar geceleri ekrana gelecek olan programda jüri üyelerinin BÖLÜM BAŞI alacağı rakamlar şöyle:
Kayahan 50 bin YTL, Hülya Avşar 40 bin YTL, Mustafa Sandal 35 bin YTL. Popstar Alaturka jürisinde ise Bülent Ersoy 55 bin YTL, Orhan Gencebay 40 bin YTL, Ebru Gündeş 30 bin YTL, Armağan Çağlayan ise 20 bin YTL alıyor. -
bir de şöyle düşünün fatih terimden bile fazla maaş alıyorlar.
-
en iyisinin a.q ayrıca bizim tahribatta bunları izleyen fazla yoktur heralde en azından öle düşünüyorum
-
tarikatımızda bu soytarıları izleyecek kimse yoktur sanırım...
hepsinin amk! aldıkları para ya bak...adam yerine koymayacagım kişiler hepsi...halkın gözünde beş para etmeyecek adamlar orda oturuyolar aldıkları paraya bak...hepsinin amk!
biri çıkıpda küfür etme falan demesin...orda şıllıklarla götoşlar toplanıyolar 2-3 saat'DE 50bin ytl alıyorlar yazıklar olsun amk! böle işin
-
görüntü kirliliğinden başka bişey değil
-
Topunun amk.
Toplam Hit: 1969 Toplam Mesaj: 6
