Aldıkmı Başa Belayıı :)) (Help)
-
arkadaşlar konuyu bi anlatayım ben umarım derdime derman bir an önce bulunur.
ilk olarak
pcmden
-c ye girioruz ve orda document and setting dosyası war oraya girdim.
-orda tüm kullanıcıların belgelerinin dosyası wardır yaa.bende onların icinden pc admininki yani benimkinin ismini değiştirdim.
-atıyorum isim rebel iken onun ismini.xxx yaptım.işte sorun buuu.
bu olaylardan sonra pc restlenince otomatik olarak oraya bi rebel klasörü daha acıyo ve artık admin(yani ben) o yeni acılan boş belgelerim klasörünün sahibi oluyorum.
bu olaylardan sonra artık her pc acılışımda pc tarafından koyulan rebel belgelerim klsörünün.cookieslerini,sık kullanılanlarını .....vb kullanıyorum işte.
yani pcim reset yememiş ama yemiş gibi herşey baştan
anlıcağınız olay bu oluyo.
şimdi yapmam gerekenleri bende düşündüm bii
-ilk olarak aklıma gelen eski rebel klasöründekileri yani şimdiki adı xxx olan klasörü pcnin otomatik yarattığı rebele kopyalamak.(cok zaman alır)
-2.ise sistem geri yükleme ama bunu bana demeyin cünkü cook geriye giderim gitmek istemiom
-ayrıca klasörlerin adını eskisine almak istesemde olmuyo.
bilmem anlatabildimmi umarım yardımlarınız dokunur.takıldığınız yer olursa söyleyin acıklarım tekrardan -
sorununu ben pek anlamadım sorun bendedir buyuk ihtimal...
ama en basit cozum olarak bence sistem geri yukleme belli bir saat belirle geri dön çok geri gitmezsin merak etme :)
2. cozum o klasörü kopyalamak falan demişsin bence de oyle yap, yada xxx olarak değiştirdiğin klasörün ismini yine eskisi gibi yap...
Anlamadığım soruya bu kadar cevap oluyor kusura bakma kardeş ;) -
bakıorum kardeşler wallaha müridler daha düşünsün.
ama d ye kopyalama onları ölüm yaa:(cok büyüklükte filmler alan war.zaten pc uyuz bişii:(
bakalım gelcek yorumlara göre. -
sorun ilginc
1 onarma yap...
2 eskı duruma getrmeyi dene . isimlerı eskı hale getır....
-
bana 22 nisana geri yükleme noktası verdi.
şimdi d nin geri yüklemesini kapattım o tarihten sonra yüklediğim dosyaları d ye kopyalıcam.bu sonuru halleder herhalde.
yardımlar icin saolun.
olmazsa tekrardan gelcem başınıza ona göre:D -
geri yukleme noktasini sen belirle neden 22 nisana bagli kaliyorsun anlamadim ???
-
arkadaşlar sonuc olarak bişey cıkarıoz
geri yükleme noktası document and settinge etki etmio.etmedi yani
bende dosyaları kopyaladım sorun halloldu. -
dostum bence hiç uğraşmayacan FORMAT
ok -
olm sorunu hallittim dedim okumuyonmu:))
bi şey öğrenmişsiniz
herşeye FORMAT a.q
Toplam Hit: 1593 Toplam Mesaj: 9
