folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Aldıkmı Başa Belayıı :)) (Help)



Aldıkmı Başa Belayıı :)) (Help)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek
    arkadaşlar konuyu bi anlatayım ben umarım derdime derman bir an önce bulunur.
    ilk olarak
    pcmden
    -c ye girioruz ve orda document and setting dosyası war oraya girdim.
    -orda tüm kullanıcıların belgelerinin dosyası wardır yaa.bende onların icinden pc admininki yani benimkinin ismini değiştirdim.
    -atıyorum isim rebel iken onun ismini.xxx yaptım.işte sorun buuu.

    bu olaylardan sonra pc restlenince otomatik olarak oraya bi rebel klasörü daha acıyo ve artık admin(yani ben) o yeni acılan boş belgelerim klasörünün sahibi oluyorum.
    bu olaylardan sonra artık her pc acılışımda pc tarafından koyulan rebel belgelerim klsörünün.cookieslerini,sık kullanılanlarını .....vb kullanıyorum işte.
    yani pcim reset yememiş ama yemiş gibi herşey baştan
    anlıcağınız olay bu oluyo.
    şimdi yapmam gerekenleri bende düşündüm bii

    -ilk olarak aklıma gelen eski rebel klasöründekileri yani şimdiki adı xxx olan klasörü pcnin otomatik yarattığı rebele kopyalamak.(cok zaman alır)

    -2.ise sistem geri yükleme ama bunu bana demeyin cünkü cook geriye giderim gitmek istemiom

    -ayrıca klasörlerin adını eskisine almak istesemde olmuyo.
    bilmem anlatabildimmi umarım yardımlarınız dokunur.takıldığınız yer olursa söyleyin acıklarım tekrardan

    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    polymorphic
    polymorphic's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek
    sorununu ben pek anlamadım sorun bendedir buyuk ihtimal...

    ama en basit cozum olarak bence sistem geri yukleme belli bir saat belirle geri dön çok geri gitmezsin merak etme :)

    2. cozum o klasörü kopyalamak falan demişsin bence de oyle yap, yada xxx olarak değiştirdiğin klasörün ismini yine eskisi gibi yap...

    Anlamadığım soruya bu kadar cevap oluyor kusura bakma kardeş ;)

    Real programmers can write assembly code in any language. :-)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek
    bakıorum kardeşler wallaha müridler daha düşünsün.
    ama d ye kopyalama onları ölüm yaa:(cok büyüklükte filmler alan war.zaten pc uyuz bişii:(
    bakalım gelcek yorumlara göre.

    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    sorun ilginc

    1 onarma yap...
    2 eskı duruma getrmeyi dene . isimlerı eskı hale getır....


    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek
    bana 22 nisana geri yükleme noktası verdi.
    şimdi d nin geri yüklemesini kapattım o tarihten sonra yüklediğim dosyaları d ye kopyalıcam.bu sonuru halleder herhalde.
    yardımlar icin saolun.
    olmazsa tekrardan gelcem başınıza ona göre:D

    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    polymorphic
    polymorphic's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek
    geri yukleme noktasini sen belirle neden 22 nisana bagli kaliyorsun anlamadim ???

    Real programmers can write assembly code in any language. :-)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek
    arkadaşlar sonuc olarak bişey cıkarıoz
    geri yükleme noktası document and settinge etki etmio.etmedi yani
    bende dosyaları kopyaladım sorun halloldu.

    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    dostum bence hiç uğraşmayacan FORMAT

    ok
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek
    olm sorunu hallittim dedim okumuyonmu:))
    bi şey öğrenmişsiniz
    herşeye FORMAT a.q

    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
Toplam Hit: 1593 Toplam Mesaj: 9