Ales Açıklandı
-
ales açıklandı arkadaşlar sevinçliyim 83 almışım :)
tüm giren arkadaşlar iyi almıştır umarım :)
-
Hocam hayirlisi olsunda bu puanla ne yapmayi planliyorsun?
-
konya selçuk üniversitesindeyim zatende yüksek lisansa girebilirim ama karar vermedim daha işte bakalım hayırlısı :S
-
geçen sonbaharda 82 almıstım
simdi 79 almısım
-
baharda 86 almıstım
ona güvenerek kafam güzel girdim 78 almısım. alkol kötü bişeymiş demekki.
neyse zaten yüksekle kaybedecek zamanım yok, ösym ye bi tepkiydi bu puanlar.
-
2012 Ales İlkbahar açıklandı sonunda hiç beklediğim gibi gelmedi kaydırma yapmışım önümüzdeki sınavlara bakacaz.
-
ea 86.2
-
işletmede tez yapmak için ea puanımı esas alınıyor yoksa sayısal mezunları için sayısal puanımı baz alınıyor bilgisi olan?
-
Mantik sorularina gelip yeter la artik dediydim o 8soruyu yapmadm, 90ustu bekliodmkine yanlislar cikinca 88 almisim. Zaten elimde bi 88 vardi tazelemis oldm sadece :)
-
ben 76 aldım sayısaldan eşit agırlıkta 75 emba yapmayı düşünüyorum girebilir miyim acaba bi yere bilgisi olan var mı
-
necmettin erbakan üniversitesindeyim . 80 aldım gel seni prof yapalım deseler bu ünivde gitmem.
