Alfa Romeo 147

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aydin_aydin_
    aydin_aydin_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    Alfa Romeo 147 kullanan arkadaşlar varsa araç hakkında kişisel yorunlarını paylaşabilirler mi lütfen. Daha önce bir arkadaşımın  Guilietta arabasını kullandım, resmen aşık oldum araca,  ama o kadar bütçe olmadığı için 20.000 tl ye kadar bir 147 bakınıyorum. Çevrenizde satılık Alfa varsa da değerlendirebilirim. 2. eli yok satamazsın demeyin satmak için almıyorum kullanmak için alıyorum, ayrıca fiyatı biraz aşağı çekince herşeyin alıcısı bulunuyor :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aydin_aydin_
    aydin_aydin_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    Kullanan kimse yok mu yaa? :) Fiat, Renault, Peugeot harici marka kimse kullanmıyor galiba :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&&b[search]=alfa_romeo&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=23406&c=23406&sKlasik=1&c=23406&b[sort_field]=real_price&b[sort_order]=asc&b[page]=1


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    kullanan bi arkadaşım var bikaça rab adeğiştirdikten sonra alfa147 de durdu, benide heveslendirdi bi ara hatta o yüzden baya bakmıştım bi ara..

    alfa kullanmışlığımda beğenmemişliğim yok ama renault gibi alfa ya da ısınamıyorum bi türlü.. sağlam değilmiş gibi geliyo, ama 147 kullanan arkadaşımda sağlamlığını hissettiriyo vs diye gazlamıştı beni.. 

    sormak istediğin spesifik bi soru varsa söyle ulaşabilirim sormak için. yakıt vs vs gibi 


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aydin_aydin_
    aydin_aydin_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    kullanan bi arkadaşım var bikaça rab adeğiştirdikten sonra alfa147 de durdu, benide heveslendirdi bi ara hatta o yüzden baya bakmıştım bi ara..

    alfa kullanmışlığımda beğenmemişliğim yok ama renault gibi alfa ya da ısınamıyorum bi türlü.. sağlam değilmiş gibi geliyo, ama 147 kullanan arkadaşımda sağlamlığını hissettiriyo vs diye gazlamıştı beni.. 

    sormak istediğin spesifik bi soru varsa söyle ulaşabilirim sormak için. yakıt vs vs gibi 


    -----------------------------

    teşekkürler hocam, aslında 1 aydır arabayı araştırıyorum, aklıma gelen herşeye ulaştım, hatta bi tane de buldum, sadece piyasası var diye herkesin kullandığı araçtan almak istemiyorum, kısmetse bunu almak istiyorum, umarım beklentilerimi karşılar..

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-sunroof-orjinal-bir-aractir-hic-bir-sikintisi-yoktuurr-53475680/detay/

     

     

Toplam Hit: 1259 Toplam Mesaj: 5