Alıcısı Kayıp Kalobsuz Mouse
-
Arkadaşlar alıcısı kayıp bir mouse'um var logitech M185 bunu bilgisayara bağlamanın bir yolu yok mudur bluetooth'la falan?
modX
beyler gereksiz yere yorum yapanlar banlanacaktır.
-
Yok.
-
Alıcı kaybolduğunda yenisini satmak için unique id kullanıyolarmış alıcıyla mouse arasında.
-
Anca kabloyla bağlarsın ondada çok amatör bir görüntü olur elle yaptıgın için kabloyla bağlamak istersen yardımcı olurum.
-
teşekkürler..
-
abi üreticiden tekrar isteyebiliyosun lakin yeni fare al daha uyguna gelir. tekrardan senin mousen için kodluyolar falan bildiğim kadarıyla.
bimden 20 liraya alırsın :)
-
sundan alabilirsin:http://www.logitech.com/tr-tr/mice-pointers/articles/6079
yada ayni alicidan bul (birinden yurut) logitech in aliciyi baska alete tanimlamak icin bi toolu var onu kullan
