Alınık 2 Adet Monitör
-
selam gençler
ofiste çalışırken kullanmalık 2 monitör almak istiyorum.
beklentilerim: 1080p çözünürlük, sağ sol yukarı aşağı oynaması, ips panel
22 inç ve üstü istiyorum.
toplamda 1500 falan vermek istiyorum. elinde olan satmak isteyen falan varsa yeşillendirebilir.
-
https://www.hepsiburada.com/hp-x0j60aa-24-1ms-analog-dvi-d-hdmi-full-hd-led-monitor-pm-HB000007RX6E
bundan var ama 1 tane 900 e bırakabilirim sıfır kutusunda
-
Aşırı az enerji harcayan ''LED'' monitör varsa ben de düşünebilirim. Elde 15 16 17 18 19 20 21 22 ne varsa işte bu aralıkta...
-
Normal viewsonic 24 inç monitörüm vardı satıp Viewsonic vp2458 aldım dikey ve yatay oluyor 1400 almıştım geçen ay. Kullanımı oldukça güzel 1 tane daha almayı düşünüyorum 3d çizim ve PS için aldım .
-
Al şunlardan iki tane kafan rahat olsun. 22 ile 21,5 arasında çok fark yok zaten. Adamlar benim alışımın altında satış yapıyor adına koduklarım.. Yoksa benden al diye önerecektim sana :D
-
interfector bunu yazdı
Al şunlardan iki tane kafan rahat olsun. 22 ile 21,5 arasında çok fark yok zaten. Adamlar benim alışımın altında satış yapıyor adına koduklarım.. Yoksa benden al diye önerecektim sana :D
TN panel kör eder gibi geliyo ya
-
yolbulucu bunu yazdıinterfector bunu yazdı
Al şunlardan iki tane kafan rahat olsun. 22 ile 21,5 arasında çok fark yok zaten. Adamlar benim alışımın altında satış yapıyor adına koduklarım.. Yoksa benden al diye önerecektim sana :D
TN panel kör eder gibi geliyo ya
Oyun odaklı cihazlar bence çok sorun çıkmaz. Varsa yakınlarında tekno marketler git incele yakında gör elle güzelce parmakla sonra git internetten sipariş ver :D
-
yolbulucu bunu yazdıinterfector bunu yazdı
Al şunlardan iki tane kafan rahat olsun. 22 ile 21,5 arasında çok fark yok zaten. Adamlar benim alışımın altında satış yapıyor adına koduklarım.. Yoksa benden al diye önerecektim sana :D
TN panel kör eder gibi geliyo ya
eski şirkette ekranların yarısı buydu elemanların ağladığını duymadım ama sipiariş vermeden önce mağazada bi bakmanda fayda var canlılık durumuna. Kasım ayında https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07XFFGS71/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 şunu satın almıştım 660 liraya kodlama için şahane. amazondan takip et bazen ekranlar acayip indirime giriyor.
-
TeRRoR bunu yazdıyolbulucu bunu yazdıinterfector bunu yazdı
Al şunlardan iki tane kafan rahat olsun. 22 ile 21,5 arasında çok fark yok zaten. Adamlar benim alışımın altında satış yapıyor adına koduklarım.. Yoksa benden al diye önerecektim sana :D
TN panel kör eder gibi geliyo ya
eski şirkette ekranların yarısı buydu elemanların ağladığını duymadım ama sipiariş vermeden önce mağazada bi bakmanda fayda var canlılık durumuna. Kasım ayında https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07XFFGS71/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 şunu satın almıştım 660 liraya kodlama için şahane. amazondan takip et bazen ekranlar acayip indirime giriyor.
amazonu ay başından beri takip ediyorum da henüz indirime düşmediler
@interfector teknosayi mediamarkt i falan gezdim de hep pahali ekranlari getirmisler magazaya bu ucuzlari gidip goremedim hic.
