folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Alınık İphone 6S - 64GB Aranıyor



Alınık İphone 6S - 64GB Aranıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    McM
    McM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar Merhaba,

    Konu başlıktaki mevzu.. Emektar iphone 4s'im son demlerini yaşıyor ve iphone 6s - 64GB'lık almayı planlıyorum.. GSM operatörlerinden almış sıfır ürün satmayı planlayan müritler yada yön yol yordam fikir vericek olan varsa çok sevinirim.. An itibariyle turkcell'in kendi sitesinde 3250 TL civarı... Sarıkutu indirimiyle falan 3100'lere falan düşüyor.. Elinde kullanmadığı turkcell hediye çeki olan satmayı düşünen müridlerede açığım.. Kısacası bir yol gösterin :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    link verip banlanmak istemiyorum ancak r10 a bi bak derim ;)


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    Biliyorum alakasi olmicak ama olur da iphone6 64GB almayi da alternatif olarak dusunuyorsan satiyorum hocam aklinda olsun, temizdir.


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocam r10 da rubyy07 den benim alisverisim oldu, yillardir da orda sifir ucuz telefon satiyor. Kefilim demiyorum tabi ki tanimiyorum ama bugune kadar dolandirmayi birak kimseyi zor durumda biraktigina bile sahit olmadim, fiyatlari da bir hayli ucuz


    since 2005 // tbt
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    McM
    McM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    manyaki bunu yazdı

    Hocam r10 da rubyy07 den benim alisverisim oldu, yillardir da orda sifir ucuz telefon satiyor. Kefilim demiyorum tabi ki tanimiyorum ama bugune kadar dolandirmayi birak kimseyi zor durumda biraktigina bile sahit olmadim, fiyatlari da bir hayli ucuz

    Hocam anladığım kadarıyla o konudaki telefonlar yurtdışından geliyor peki bu garanti olayını nasıl yapıyorlar nedir nedeğildir? Bilginiz varmıdır?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bboy_kaya
    bboy_kaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2004
    Erkek

    r10'daki arkadaşla benimde alışverişim oldu hediye ettim birisine. 6s 16gb için 2100 gibi bir ödeme yaptık. cihazlar pasaport kayıtsız, +131 tl kayıt harcı ödüyorsun, fiyat gayet uygun. 1 yıl apple türkiye garantisi var cihazın, sıkıntısız kullanıyorlar. 


    Love is nothing without fucking!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    McM bunu yazdı
    manyaki bunu yazdı

    Hocam r10 da rubyy07 den benim alisverisim oldu, yillardir da orda sifir ucuz telefon satiyor. Kefilim demiyorum tabi ki tanimiyorum ama bugune kadar dolandirmayi birak kimseyi zor durumda biraktigina bile sahit olmadim, fiyatlari da bir hayli ucuz

    Hocam anladığım kadarıyla o konudaki telefonlar yurtdışından geliyor peki bu garanti olayını nasıl yapıyorlar nedir nedeğildir? Bilginiz varmıdır?

    paralel ithalat satıcı bankamatik kartlarına benzeyen garanti kartı gibi bişey veriyor orada tarihler bellidir.. Ayrıca; Apple'nin sitesinde seri numarası üzerinden sorgulama yapıyorsunuz orada da teknik destek bitiş tarihleri belli oluyor. Ben hep yurtdışından alıyorum isteyene de getirtiriyorum bende şuanda iphone 6s gold renk var. Pasaport bulmakta da acele etmezsin 4 ay pasaportsuz kullanabilirsin yani :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    hocam gel bana doğru :) 

    Tam ilan açacaktım iphone 6s - 64 GB için , ara kısmına iphone 6 yazdım bu konu çıktı direk iyi oldu :) 

     

    MaviGozluDev tarafından 28/Ara/15 14:32 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    McM
    McM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    MaviGozluDev bunu yazdı

    hocam gel bana doğru :) 

    Tam ilan açacaktım iphone 6s - 64 GB için , ara kısmına iphone 6 yazdım bu konu çıktı direk iyi oldu :) 

     

    Geldim hocam :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    McM bunu yazdı
    MaviGozluDev bunu yazdı

    hocam gel bana doğru :) 

    Tam ilan açacaktım iphone 6s - 64 GB için , ara kısmına iphone 6 yazdım bu konu çıktı direk iyi oldu :) 

     

    Geldim hocam :)

    Hemen pm atıyorum.


    .
Toplam Hit: 1195 Toplam Mesaj: 10
alınık iphone 6s