folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Alkol Ve Antibiyotik ?



Alkol Ve Antibiyotik ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    hiç içmişliğim denemişliğim falan yok ama arkdaşın dediğine göre bir şey olmuyormuş. hatta o astım ilaçları vs. ile denemiş. alkolle karıştırınca zararlı olacak bişi var mı ?


    black implies white, self implies other, life implies death.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    şimdi burda 10 kiişi bişey olmaz derse sende içersen, sonrada ölürsen bunun hesabını kim verecek ?

     

    Antibiyotik kullanırken alkol alınabilir mi?

    - Aralarında mantar, parazit ve sıtma ilaçlarının da bulunduğu antibiyotikleri kullanılırken alkol kullanılması, bulantı, kusma, başağrısı, ateş basması ve havale nöbeti gibi belirtilere yol açabilir. Ayrıca alkol kullanılması birçok antibiyotiğin vücuttaki etkisini azaltır. Karaciğerde işlenen antibiyotiklerin sürekli alkol kullananların karaciğerine zarar verme riski yüksektir.

    aLsanCaK tarafından 06/Eki/12 10:16 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    aLsanCaK bunu yazdı

    şimdi burda 10 kiişi bişey olmaz derse sende içersen, sonrada ölürsen bunun hesabını kim verecek ?

     


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    aLsanCaK bunu yazdı

    şimdi burda 10 kiişi bişey olmaz derse sende içersen, sonrada ölürsen bunun hesabını kim verecek ?

    sadece merak. alkole başlayacak falan değilim gerçekten öldüren bişi var mı onu merak ettim.


    black implies white, self implies other, life implies death.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    beyler ben bizzat kendim yaşadım anlatayım da dinleyin.

    diş doktorum, antibiyotiğimi düzenli kullanmamı saatinini hiç şaşmamamı söyledi. o zamanlar 19 yasındayım. diş ağrısından çok çekmişim.

    hayatımda ilk defa düzenli ilaç kullanıyorum. sabah akşam bir hafta antibiyotik kullancam.

    geldik 4. veya 5. güne. hiç aksatmadan içiyorum. o gün de evde kimse yok amk. biz de istanbulun en yüksek yerinde oturuyoruz.

    ve 7. kattayız üstelik. adalar, yalova, bostancıya kadar gözünüzün görebildiğine kocaeliden körfeze hava açık oldugunda uludağı bile 

    görebiliyordunuz. çağırdım bende mahalleden arkadası basladık içmeye 4 bira 5 bira derken o güzelim balkonda.

    birden ilacımı içmediğimi farkettim. kalktım dolaba elimde bira aldım bir gramlık ilacı birayla yuttum. 

    15 dk sonra kendimi kötü hissettim. 20 dk sonra kustum. 10 dk sonra birdaha kustum. 15 dk sonra birdaha 20 dk sonra birdaha 15 dk sonra

    birdaha sonra 15er dk aralıklarla toplamda 10-12 defa kustum. sanırım zehirlendim. 

     


    tabi lan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    normal ağrı kesicilerle felan sıkıntı yokta, antibiyotikle alkol ters teper. haberin olsun hocam.


    .
Toplam Hit: 1204 Toplam Mesaj: 6