folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Allah Ordumuza Zeval Vermesin



Allah Ordumuza Zeval Vermesin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    Son iki günde 12 pkklı öldürüldü.1 askerimiz malesef şehit dştü.Bölücülerin yine azdığı bugünlerde onlara darbe üstüne darbe indiren askerimizden Allah razı olsun.TSK'yı yıpratmaya çalışanlar bilsin ki arkasında koskoca bir Türk milleti var.Bütün şehitlerimizin mekanı cennet olsun.Onlara çok şey borçluyuz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    amin!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    flassy bunu yazdı:
    -----------------------------

    Son iki günde 12 pkklı öldürüldü.1 askerimiz malesef şehit dştü.Bölücülerin yine azdığı bugünlerde onlara darbe üstüne darbe indiren askerimizden Allah razı olsun.TSK'yı yıpratmaya çalışanlar bilsin ki arkasında koskoca bir Türk milleti var.Bütün şehitlerimizin mekanı cennet olsun.Onlara çok şey borçluyuz.


    -----------------------------
    amin hocam,amin...


    Allah büyüktür vesselam...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    yıllardır 300 kişilik baş takımdan sadece abdullah öcalanı yakaladılar oda dış ülkelerin sayesinde.

    şimdi seçim meçim var ya , yine istikrar sağlanır, başarılar gelir...Bu işler başı götürmedikçe olmaz.Bu gün herkesi öldürsen 3 sene içinde yine yapılanır bunlar.O baş kadroyu indirmediğin sürece bişey olmaz.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    yıllardır 300 kişilik baş takımdan sadece abdullah öcalanı yakaladılar oda dış ülkelerin sayesinde.

    şimdi seçim meçim var ya , yine istikrar sağlanır, başarılar gelir...Bu işler başı götürmedikçe olmaz.Bu gün herkesi öldürsen 3 sene içinde yine yapılanır bunlar.O baş kadroyu indirmediğin sürece bişey olmaz.


    -----------------------------

    Sorun baş kadro falan değil.Artık pkk olayı dağda yaşanan olay değil,şehirler de millet bas bas bağırıyor artık.İstediklerini yapıyorlar Akp sayesinde,verilmedik taviz kalmadı iyice gaza geldiler bu yüzden.Eski koalisyon hükümeti kalsaydı şuan pkk diye bir terör örgütü yoktu.

Toplam Hit: 1090 Toplam Mesaj: 5