Almanca Bilen Müridler Yardım
-
arkadaşlar almanca dönem ödevim var güç bela yazdık sizden istediğim bir kontrol edin ekleye bilirseniz birşeylerde ekleyin verim şu ödevi
-----------------
Morgens am Wochentage um 7:15 Uhr stehe ich auf,frühstücke ich,putze ich meine zöhne,siehe ich an,um 7:40 uhr gehe ich in die schule.
Mittags um 12:30 Uhr esse ich in der Schule,
Nachmittags um 5:00 Uhr komme ich nach Hause,ruhe ich,lese ich das Buch,sehe ich fernn.
Abends um 6:00 Uhr esse ich im Haus,ven 6:30 Uhr bis 24:00 Uhr mache ich meine Hausaufgaben,putze ich meine Zöhne,Spater um 24:15 Uhr gehe ich schlafen
An Wochenende Morgens um 08:45 Uhr stehe ich auf,um 9:00 Uhr frühstücke ich,putze ich meine zöhne ven 9:30 Uhr bis 13:30 Uhr mache ich meine Hausaufgaben,um 13:30 Uhr Ziehe ich an,um 13:40 Uhr gete ich in das klassenzimmer.
Mittags um 14:45 Uhr esse ich im Klassenzimmer.
Abends um 6.00 Uhr komme nach hause,ruhe ich,lese ich das buch,um 7:00 Uhr esse ich im Haus,von 7:30 Uhr bis 10:00 Uhr mache ich meine Hausaufgaben,von 10:00 Uhr bis10:30 sehe ich fern,vo 10:30 Uhr bis 11:30 Uhr mache ich meine Hausaufgaben,helfe ich zu meiner Mutter in der Küche,putze ich meine Zöhne,spater um 01:00 Uhr gehe ic schlafen.
-
bekle bakalım anneme soruyorum hemen:)
-
Günaydın hafta üzerinde at 7:15 saati, ben, ben zöhne temiz, ben okula gitmek için saat 7:40 görmek kahvaltı var.
Öğlen saat 12:30 at ben okulda, yemek
5:00 saat at günler, ben, ben kitap okumak gerisini ben fernn görmek ev almak için.
Akşam 6:00 Ben evde, 6:30 saat 24:00 saat için, benim ödev yapmak, ven temiz benim Zöhne saat yiyecek, 24:15 Ben uyu sonradan saat
08:45 at hafta sonu sabahları Açık 9:00 on Kahvaltı olduğundan saat, saat pm, benim zöhne ven 13:30 saatinize göre 9:30 saat temiz, ben 13:30 saat at ödevini yapmak, ben beraberlik, bu 13 oldu : 40 saat ben sınıfta test.
14:45 saat için Noon, ben sınıfta yemek.
Akşam 6,00 saat at home, I 7:00 I evde, saat 7:30 den 10:00 saat için yemek kitabı, saat okumak dinlenme, ben 10:00 saat 10: My ödev yapmak 30 Come See Ben uzak, vo 10:30 saat 11:30 saat için, benim ödev yapmak, ben mutfakta, benim Zöhne temiz, daha sonra saat 01:00 civarında IC uyu annem yardımcı olur. -
selam kardeşim birtek imla hatan yokmuş cümlelerdede hatan varmış soruyor annem hoca ne istemiş esas senden ne istemiş söylersen.
eğer isterse cümle sonlarına doğru cümleyi parantez içinde yazayım diyor.
bu arada annem almanyada okumştur üniye kadar yani güvenebilirsin:)
-
PyramiD bunu yazdı:
-----------------------------
Günaydın hafta üzerinde at 7:15 saati, ben, ben zöhne temiz, ben okula gitmek için saat 7:40 görmek kahvaltı var.
Öğlen saat 12:30 at ben okulda, yemek
5:00 saat at günler, ben, ben kitap okumak gerisini ben fernn görmek ev almak için.
Akşam 6:00 Ben evde, 6:30 saat 24:00 saat için, benim ödev yapmak, ven temiz benim Zöhne saat yiyecek, 24:15 Ben uyu sonradan saat
08:45 at hafta sonu sabahları Açık 9:00 on Kahvaltı olduğundan saat, saat pm, benim zöhne ven 13:30 saatinize göre 9:30 saat temiz, ben 13:30 saat at ödevini yapmak, ben beraberlik, bu 13 oldu : 40 saat ben sınıfta test.
14:45 saat için Noon, ben sınıfta yemek.
Akşam 6,00 saat at home, I 7:00 I evde, saat 7:30 den 10:00 saat için yemek kitabı, saat okumak dinlenme, ben 10:00 saat 10: My ödev yapmak 30 Come See Ben uzak, vo 10:30 saat 11:30 saat için, benim ödev yapmak, ben mutfakta, benim Zöhne temiz, daha sonra saat 01:00 civarında IC uyu annem yardımcı olur.
-----------------------------:D adam türkçeye çevir dememişki aga:)
-
hoca bende çevirdimki hatalarını görsün :)
çaqtırma :D:D
-
Hocam şu Zöhne ne onu anlamadım.
Zöhne --> Zæhne olmasın. Çünkü Zahneputzen'di galiba yada Putzenzahne dişlerini fırçalamak demek.
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------selam kardeşim birtek imla hatan yokmuş cümlelerdede hatan varmış soruyor annem hoca ne istemiş esas senden ne istemiş söylersen.
eğer isterse cümle sonlarına doğru cümleyi parantez içinde yazayım diyor.
bu arada annem almanyada okumştur üniye kadar yani güvenebilirsin:)
-----------------------------usta merhaba ben haftasonlarında ne yaptıgımı anlatıcam ben az yazdıgım için haftaiçinide ekledim.bir yardım et bana cumaya verecem
ödevi
-
buraqgo bunu yazdı:
-----------------------------arkadaşlar almanca dönem ödevim var güç bela yazdık sizden istediğim bir kontrol edin ekleye bilirseniz birşeylerde ekleyin verim şu ödevi
-----------------
Morgens am Wochentag um 7:15 Uhr stehe ich auf,frühstücke ich,putze ich meine zöhne,siehe ich an,um 7:40 uhr gehe ich in die schule.(İn der Woche stehe ich um 7,15 Uhr auf. Dann frühstücke ich, putze mir die Zaehne, keide mich an und gehe um 7,40 Uhr in die Schule.Mittags um 12:30 Uhr esse ich in der Schule(Um 12,30 Uhr esse ich in der Schule zu Mittag.)
Nachmittags um 5:00 Uhr komme ich nach Hause,ruhe ich,lese ich das Buch,sehe ich fernn.(Am Nachmittag, gegen 17 Uhr komme ich aus der Schule nach Hause. Ruhe mich aus, lese ein Buch und sehe Fern.)
Abends um 6:00 Uhr esse ich im Haus,ven 6:30 Uhr bis 24:00 Uhr mache ich meine Hausaufgaben,putze ich meine Zöhne,Spater um 24:15 Uhr gehe ich schlafen..(Gegen 18 Uhr esse ich zu Abend und mache anschliessend meine Hausaufgaben.Gegen Mitternacht putze ich mir meine Zaehne und gehe zu Bett.)
An Wochenende Morgens um 08:45 Uhr stehe ich auf,um 9:00 Uhr frühstücke ich,putze ich meine zöhne.(Am Wochenende stehe ich morgens um 8,45 Uhr auf,frühstücke und putze mir die Zaehne.)ven 9:30 Uhr bis 13:30 Uhr mache ich meine Hausaufgaben.(von 9,30 bis halb eins mache ich meine Hausaufgaben.),um 13:30 Uhr Ziehe ich an,um 13:40 Uhr gete ich in das klassenzimmer.(Um halb zwei kleide ich mich um und gehe um 13,4o in meine Klasse.)
Mittags um 14:45 Uhr esse ich im Klassenzimmer(Um 14,45 Uhr haben wir Mittagspause,wo wir in der Klasse essen.)
Abends um 18,.00 Uhr komme nach Hause,ruhe mich aus,,lese eın bischen. Um 17:00 Uhr esse ich zu Haus. Von 19:30 Uhr bis 22:00 Uhr mache ich meine Hausaufgaben,von 22:00 Uhr bis22:30 sehe ich Fern.Von 22:30 Uhr bis 23:30 Uhr mache ich meine Hausaufgaben und helfe meiner Mutter in der Küche. Spaeter putze ich mir meine Zaehne und gehe anschliessent zu Bett.
(Arkadaşım tam olarak ne yazmak istediğini anlamadım ,ama yazdıklarını parantes içinde tekrar düzelterek yazdım.sonundaki Abends diye başlıyan cümleyi de imla hatalarını düzelttim sadece. Wochenende hafta sonu demek.O gün okuldan bahsediyorsun ,anlamadım.Ama yinede yazdığın gibi düzelttim .Sana başarılar dilerim.Umarım yardımcı ola bilmişimdir.
----------------------------- -
Hocam uzun bir anlatım istiyorsan sana tavsiyem ailenide kat. Örneğin kafandan salla birşeyler hayvanat bahçesine gittiğini farzet.
Başta sabah ne yaptıgınızı aileni tanıt arada , sonra yolda neler yaptıgınızı anlat. Otobüsle gidiyorsanız otobüs içindeki bir iki olayı anlat , hayvanat bahçesinde gördüğün hayvanları anlat. Hayvanlarla ilgili bilgi ver. Ordan ayrıldıktan sonra neler yaptıgını anlat. Al sana uzun bir konu.
Şimdi yardım etmek isterdim ancak yarın sınavım var arada bakıyorum böyle ne var ne yok diye :) Fikir vereyim dedim. Sen bir yerden başla yarına kadar hallederiz.