Almanca Şarkı ???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Cemaat-ül Tariqat bana acilen almanca şarkı lazım türü mürü fark etmez sadece almanca olsun yeter :)

    Lime wirede almanca şarkı yazıp aratınca haliyle bişey cıkmıyo :) Almanca şarkıcı adı versenizde orur en azından aratacak bi kriterim olsun amk. :) yada almanca şarkı ındırebılıcem sorunsuz bi site.. Hatta daha da ileri gidiyorum lime wire dede google da da bulamadım Grup Hotel die bi alamancı şarkıcı gurubu varmış bunların şarkıları da olabilir.. (hatta daha da makul olur :)

    Troubles'll come & they'll pass
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    cetin - dir egal die arat bulursun

    mehmet und murat und nurten - geht nicht 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Hodja
     

    cetin - dir egal

    i bulabıldım sadece google da aramadım malum site işi kesin değil ordan oraya ordan oraya yonlendırıp duruyolar uyuz olym amk. Limewirede arattım buldum ama otekı cıkmadı bana sole bi 10-15 tane lazımdı hoca başka arama kriteri önerebilirmisin teşekkürler..

    Troubles'll come & they'll pass
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chaoser
    Chaoser's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Tokio hoteli kast ediyosun galiba kliplerinide indir solistin kzı mı erkek mi olduğunu hala çözemedim allahın emoları

    dünyada en güzel 3 şey vardır; et yemek, ete binmek, etin içine et koymak.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hatiralar-Susmaz
    Hatiralar-Susmaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Dişi
    Cetin sie liegt in meine armen.

    Sick of crying, Tired of trying, Yeah i"m smiling, But inside i"m dying!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek
    Empyrium isminde Alman bir grup var Şarkılarının çoğu almanca çok dertli çalıyorlar harika bir grup. torrent ten aratırsan bulabilirsin hızlı hızlı indirirsin

    İdeal zamanı beklemeyin, çünkü asla gelmeyecek.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek

    2gblik arşivimsi birşey var ne kadarlık birşey lazım ona göre upload edeyim

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Hocalar ve abla hepiniz sağolun..Robotix kardeş şöle ortaya karısık bi 30-40 Mb lik atarsan çok makbule geçer dai..Yalnız bu akşama lazım :( Yarın kardeşim Avusturalya ya gidecekte

    Troubles'll come & they'll pass
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek

    http://files.filefront.com//;7167508;;/

    118 mb oldu 25 parça attım :) şarkıların kaliteleri yüksek ondan gerçi.Kardeşin avusturyayamı avusturalyayamı gidiyor? avusturalyada ingilizce konuşulurda o bakımdan ne alaka :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Crematory-Take
    Ramstein-Hitler,engel,halleluja,vs.vs.
    Haggard-Her mannelig

    dont think twice its all right
Toplam Hit: 2683 Toplam Mesaj: 10