Almanyada Eğitim (İstek)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

     Hocalar. Türkiye den almanyaya geçiş konusunda ve orada yaşamanın yanı sıra üniversiteler hakkında geniş kapsamlı bilgisi olan veya bilgi veren site mevcutmu. Google amcaya baya bir müracat ettim ama adam akıllı site yok. aptal saçma sapan bilgi veren siteler mevcut.

     

    Kısacası sorularım şu

    1-) burdaki puanla orda nerede okuyabilirim

    2-) bana yıllık maliyeti ne olur

    3-) devlet üniversiteleri bildiğim kadarıyla bedava ( bu doğrumu)

    ingilizce ve almanca hazırlık sınıfları varmı paralımı veya normalmi. Birde burdaki puanla bile ordaki mühendislik fakültelerine girildiğini duymuştum. Ne kadar doğru ne kadar yanlış.

    Müracadı ne zman yapabilirim. Başvuruyu nereye yapıcam bu ösym sitesindenmi yoksa başka yerdenmi. Pasaportum da yok onuda yeni çıkarıcam eğer gidersem. Bu sorularıma yanıt alabilceğim bir kaynak varsa çok makbule geçer

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    hocam işini görürmü bilmem ama berlitz dil merkezi var onlar Almanya da egitim adı altında güzel bi program hazırlamıslar.tanıtımında biraz biraz görev yapmıstım ordan biliorum.

    tahmini olarak Türkiye de özel bi üniversitede okumaktan daa az maliyetli oldugunu savunuyolardı.işin güzel yanı ise burda 2 yıllık bi yere yerleşsen bile Almanya da istedigin bölümde devlet yada vakıf üniversitesinde okuma imkanı sağlıyorlar.


    https://twitter.com/pisikleeet
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    pisikleet bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam işini görürmü bilmem ama berlitz dil merkezi var onlar Almanya da egitim adı altında güzel bi program hazırlamıslar.tanıtımında biraz biraz görev yapmıstım ordan biliorum.

    tahmini olarak Türkiye de özel bi üniversitede okumaktan daa az maliyetli oldugunu savunuyolardı.işin güzel yanı ise burda 2 yıllık bi yere yerleşsen bile Almanya da istedigin bölümde devlet yada vakıf üniversitesinde okuma imkanı sağlıyorlar.


    -----------------------------

     

    peki hocam sadece dil eğitimimi sağlıyo yoksa üniye yerleştirip vs o konuyla ilgili bir acenta hizmetimi nsl birşeydir bu

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    Dostum kisaca anlatayim,

    Bende cok detayli bilmiyorum ancak bildigim kadariyla izah edeyim.

     

    1-) burdaki puanla orda nerede okuyabilirim;

    - Bu Türkiyede belli olmuyor bildigim kadariyla,

    2-) bana yıllık maliyeti ne olur;

    600-700 € asagi maliyeti olmaz.

    3-) devlet üniversiteleri bildiğim kadarıyla bedava ( bu doğrumu)

    kesin bilgim yok.

    Türkiyede Sinava girip herhangi biryeri kazanma kosulu ile, Konsolosluga basvurada bulunuyorsun yani Almanyada okumak istedigini söylüyorsun,

    Tabi senden bir sürü teminat istiyorlar, efenim bankada para, Almanyaya gittiginde kimin sana bakacagi kimin yaninda kalacagin gibi seyler, eger bunlar mümkün degilse işte o zaman aylik yukarida da belirttigim gibi 600-700 gibi Min. harcamalarini karsilayip karsilamadigina bakiyorlar.

    Yİne bildigim kadariyla Almanyada bir üniversitede okuyabilmen icin Yeterli derecede Almanca sarti isteniyor,

    Bunun icinde TestDaf adi altinda yeterlilik sinavlarini kazanip sertifika alman gerek. Bu sinavi kazanabilmen icinde Yaklasik 1 seneye yakin Kurs alman sart gibi eger bilgin yoksa.

    Müracati ne zaman yapabilirsin bu konular hakkinda da gercekten bilgim yok ama sana daha önceden gittigim kursun adresini vereyim.

    Almanca ve İngilizce olarak derdini anlatabilirsin, hatta Girişi almanca veya ingilizce olarak kismen yapip oradaki türk danismanlari dahi isteyip sorularini sorabilirsin.

    http://www.bibisnet.de/

    Umarim yardimci olabilmişimdir.

     

     


    Parlayan bizi paylar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    HanDsomE bunu yazdı:
     

    peki hocam sadece dil eğitimimi sağlıyo yoksa üniye yerleştirip vs o konuyla ilgili bir acenta hizmetimi nsl birşeydir bu


    -----------------------------

    dediğin gibi acenta hizmeti veriyo vize işlemlerinde sorun cıkmamasını sağlıyolardı, okullara kabulün için mektupları yazıyolar ki kişisel basvuruları Alman okulları pek sallamıyormus, konaklamanla da ilgileniolar die hatırlıyorum ama emin değilim.

    Almancan iyiyse ztn kolay olur ama değilse kurs seni burda Almanya daki okulun hazırlık sınıfının yarım dönemi yerine burda hazırlıyo daa sonra ikinci dönemi okuman için Almanya ya gönderio.he birde bunları babasnn hayrına yapmıyo bildigim kadarıyla bu işten asıl kazandıkları yer seni hazırladıkları yarım dönem :)


    https://twitter.com/pisikleeet
Toplam Hit: 1031 Toplam Mesaj: 5