Amatör Fotoğraflıçılık
-
arkdaşlar bu ara baya moda oldu biliyorsunuz.
bu işi sanat tadında yapmak için yani keni kendimi eylendirip değişik şeyler çekmek için
bu işede el atmayıı düşünüyorum.
fakat makinelar için gerekli bilgilere sahip değilim bana giriş için beni 1 2 yıl götürebilecek bir makina modelli fiyat aralığı verebilirmisiniz
-
makina ödünç alabileceğin biri yok mu hocam?
önce biraz dene bakalım zevk alyo musun yorucu mu geliyo.?
1 milyar para verip sonra hevesinin kaçması pek hoş olmaz :) -
hocam bende daha yeni başladım :) ucuz ve kalite diyorsan pentax öneririm sana, bende pentax k-r var, sen bütçeni söylersen sana birçok kişi yardımcı olacaktır eminim,
-
Canon 450D-550D-500D NikonD3100 -D5000 Başlangıç için iyidir hocam(ben NikonD3100 kullanıyorum) kompak ile başlamak istiyorsan kullanmadığım giriş seviyesi kodak z1012IS mi satıyorum 350TL e
edit: arkadaşlar 18-105 veya 18-200 lens arıyorum satan mürit varmı+ elimde hiç kullanılmamış sigma filtre var ilgilenen arkadaşlara duyrulur .
http://www.tahribat.com/Forum-Satilik-Sigma-82mm-Wide-Filtre-133820/ -
benim makinayı satıyım sana nikon d50 700 tl ye bırakıyım 18-55mm lens ve çantasıyla falan daha ilk günkü gibi duruyo...
