folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Amd 2 Ekran Kartı Çakışması



Amd 2 Ekran Kartı Çakışması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    elimdeki laptopda 2 adet amd ekran kartı mevcut kurulumu yaptıktan sonra aynı driver dosylarını kullandıgından dolayı çakışma yapıyorlar bu driver dosyalarını nasıl düzenleyebilirim regedit üğzerinden biri bu şekilde yapmış çözüm bulmus ancak nasıl yaptıgını anlatmamıs link burada

     

    http://www.internetcafem.com/forum/ccboot-destek/3358-amd-suruculer-ekran-karti-cakismasi-cozuldu.html

     

    bu konuda bilgili birisi varsa yardımcı olursa sevinirim.

     

    ekran kartları ati hd6470 + hd6320


    delimiyim ben?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Ekran kartları crossfire ile birlikte mi çalışıyor yoksa değişmeli mi çalışıyor?

    Edit: Tamam buldum, kendi soruma kendim cevap vereyim.

    Bu hd6320 amd nin yeni APU işlemcileri ile gelen dalgaymış. Nasıl intel i serişi işlemcilerde intel hdxxx tarzı grafik işleme birimleri varsa amd nin APU'larında da bu tipte yapı var.

    Senin soruna gelince hd6320 için ekstra bir driver kurmanın gereği olmaması lazım. Kurarsan da ekran kartı driver ı olarak değil de Apu driverı olarak kur 6320 için.

    torpedo_XL tarafından 25/Nis/15 10:28 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hacım simdi apu driverını tekrar deniyorum. sorunum su sekilde amd den driver indirip yüklüyorum yükleme bittikten sonra pc yeniden basladıgında kart kurulu oluo daha sonra atikmpag.sys mavi ekranını alıyorum internette yazılı olan dosyayı yenileme işlemini yapıyorum bu sefer sürücü imzası diyor onuda f8 le izin veriyorum. yinede mavi ekran çakmaya devam ediyor. aklıma sorun az biraz ekran kartı çipinin tekrar çakılması geliyor başkada bi fikrim yok neden yapar


    delimiyim ben?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    leptobun modeli nedir ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    packard bell easynote lk11


    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    sende apu + gpu var anladığım kadarıyla hocam :S driver için notebooklarda firmanın sitesinden indirip denedin mi? Amd driver konusunda sıkıntılıdır biraz. Son sürümleri değilde 1-2 eski sürümü deneyerek bulacaksın çözümü :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    neler yaptın merak ediyorum yaptığın bir şeyi söylemeyeyim ama regeditle falan olacağını sanmıyorum

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    işlemcinin sürücülerini yükledinmi ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    ayhun bunu yazdı

    hacım simdi apu driverını tekrar deniyorum. sorunum su sekilde amd den driver indirip yüklüyorum yükleme bittikten sonra pc yeniden basladıgında kart kurulu oluo daha sonra atikmpag.sys mavi ekranını alıyorum internette yazılı olan dosyayı yenileme işlemini yapıyorum bu sefer sürücü imzası diyor onuda f8 le izin veriyorum. yinede mavi ekran çakmaya devam ediyor. aklıma sorun az biraz ekran kartı çipinin tekrar çakılması geliyor başkada bi fikrim yok neden yapar

    Abi o aldığın mavi ekran aynen dediğin gibi driver probleminden dolayı oluyor.

    Tavsiyem öncelikle aşağıdaki linkten display driver uninstaller ı seçip amd ekran kartı ile ilgili tüm driverlerı temizlemen.

    http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html

    Daha sonra laptopun üreticisinin sitesinden ekran kartı driverını indirip kurarsan sıkıntın çözülür gibime geliyor.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Toplam Hit: 2027 Toplam Mesaj: 9