Amd 2 Ekran Kartı Çakışması
-
elimdeki laptopda 2 adet amd ekran kartı mevcut kurulumu yaptıktan sonra aynı driver dosylarını kullandıgından dolayı çakışma yapıyorlar bu driver dosyalarını nasıl düzenleyebilirim regedit üğzerinden biri bu şekilde yapmış çözüm bulmus ancak nasıl yaptıgını anlatmamıs link burada
bu konuda bilgili birisi varsa yardımcı olursa sevinirim.
ekran kartları ati hd6470 + hd6320
-
Ekran kartları crossfire ile birlikte mi çalışıyor yoksa değişmeli mi çalışıyor?
Edit: Tamam buldum, kendi soruma kendim cevap vereyim.
Bu hd6320 amd nin yeni APU işlemcileri ile gelen dalgaymış. Nasıl intel i serişi işlemcilerde intel hdxxx tarzı grafik işleme birimleri varsa amd nin APU'larında da bu tipte yapı var.
Senin soruna gelince hd6320 için ekstra bir driver kurmanın gereği olmaması lazım. Kurarsan da ekran kartı driver ı olarak değil de Apu driverı olarak kur 6320 için.
torpedo_XL tarafından 25/Nis/15 10:28 tarihinde düzenlenmiştir -
hacım simdi apu driverını tekrar deniyorum. sorunum su sekilde amd den driver indirip yüklüyorum yükleme bittikten sonra pc yeniden basladıgında kart kurulu oluo daha sonra atikmpag.sys mavi ekranını alıyorum internette yazılı olan dosyayı yenileme işlemini yapıyorum bu sefer sürücü imzası diyor onuda f8 le izin veriyorum. yinede mavi ekran çakmaya devam ediyor. aklıma sorun az biraz ekran kartı çipinin tekrar çakılması geliyor başkada bi fikrim yok neden yapar
-
leptobun modeli nedir ?
-
packard bell easynote lk11
-
sende apu + gpu var anladığım kadarıyla hocam :S driver için notebooklarda firmanın sitesinden indirip denedin mi? Amd driver konusunda sıkıntılıdır biraz. Son sürümleri değilde 1-2 eski sürümü deneyerek bulacaksın çözümü :D
-
neler yaptın merak ediyorum yaptığın bir şeyi söylemeyeyim ama regeditle falan olacağını sanmıyorum
-
işlemcinin sürücülerini yükledinmi ?
-
ayhun bunu yazdı
hacım simdi apu driverını tekrar deniyorum. sorunum su sekilde amd den driver indirip yüklüyorum yükleme bittikten sonra pc yeniden basladıgında kart kurulu oluo daha sonra atikmpag.sys mavi ekranını alıyorum internette yazılı olan dosyayı yenileme işlemini yapıyorum bu sefer sürücü imzası diyor onuda f8 le izin veriyorum. yinede mavi ekran çakmaya devam ediyor. aklıma sorun az biraz ekran kartı çipinin tekrar çakılması geliyor başkada bi fikrim yok neden yapar
Abi o aldığın mavi ekran aynen dediğin gibi driver probleminden dolayı oluyor.
Tavsiyem öncelikle aşağıdaki linkten display driver uninstaller ı seçip amd ekran kartı ile ilgili tüm driverlerı temizlemen.
http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html
Daha sonra laptopun üreticisinin sitesinden ekran kartı driverını indirip kurarsan sıkıntın çözülür gibime geliyor.
