AMD 2000+ Ve Epox Sk9aı
-
beyler ben yeni amd 2000+ aldımda
şu an performanstan çoook memnunum ama ileride overclock yapacak olursam diyorum biosa felan yabancı kaldım overclock yapamıyorum işlemci şu an 1666mhz de.
bi yerlerden bus clock deiştirdim bu sefer pc açılmadı :D
neyse bide cpu sıcaklığı 40 ile 42 C derecede bu iyimi yoksa çokmu ısınıyo ??
yardımcı olursanız sevinirim -
o isilar AMD icin normal
ama 3-4 tane kasa fanin var ise. -
kabus bunu yazdı:
-----------------------------
o isilar AMD icin normal
ama 3-4 tane kasa fanin var ise.
-----------------------------
yaw ne üç dört fanı...
hiç fan olmasınada gerek yok!!!!!!
bakın amdnin ısınma sorunu yoktur...
amd nin ısınma sorunu k6 lar zamanında vardı.. hemde ciddi oranda vardı...ama yeni athlonlarda daha dorusu thunderbird çekirdeklerden sora ısınma sorunun tamamen bitti......
kreston kardeşim 1666 mhz yi 2077 mhz yi yükseltiyor.. isaf ulan insaf!!!! 420 mhz ovrclock yapıllırmı sadece fsb arttırarak.. voltage la oynaman lazım agp pci ayarlarınla oynaman lazım...
ondan sorun yaşıyorsun :)) max 200 hadi 250 yap hade başarıları :)) gene sorun olrsa sor icq dan :)) -
Beyler şu anada cafedeyim ve elimde p4 var 5 para etmez
k6 konsuna gelince evimde bir tande k6/2 var süper
badsektör olmasa hdd de paşalar gi
bi çalışıyor.! -
evet baba dediğin gibi ben biraz uçtum 2025 yaptım sadece fsb ile ama sonra geri çektim
neyse..
şimdi beyler ben performanstan acaip memnunum jet gibi bilgisayar(5400 rpm olmasına rağmen)
neyse
bende oyunlarda bi sorun var
bi birden hızlanıyo bi yawaşlıyo anlamadım walla
ekran kartınada overclock attım :D
4 * 140 ken 4* 155 şu an walla oyunlarda en az 5-10 fps farkediyor neyse..
ısı için sorunum yok sadece orjinal fan ve kasa fanıyla 40-42 ile seyrediyom
şimdi ben 2025 mhz yaptığım zaman arasıra donup kalıyor
bu voltaj ayarlarını nası yapacam
onu yapmasam bile agp ayarlarını nası yapacam bi bana anlatın beyler herbişeyi hadi görüşrük -
ulen 450 mhz de sistemin açması mucize...
tabi kitlenecek... :)) düşür biraz onu...
Toplam Hit: 1981 Toplam Mesaj: 6
