Amd 6000 Perforrmans.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    arkadaşlar aranızda amd 6000 kullanan varmı nasıldır kullanan varsa bilgi verebilrmi teşekkürler.birde sizden ricam bu işlemciden tam verim alabiliceğim anakart tavsiye edermisiniz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    anakart için gigabaytta şaşma..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    Gerçekten çok iyi tercih derim. Şimdiye kadar topladığım butun amdlerde asus kullandım zerre kadar pısman degılım ıyıydı 1 hafta once bır abıme topladım 5200+ anakartta asus M3A (AMD 770, GLAN, SATA, RAID, AM2) performansı oldukca ıyıydı 4 cekırdek destegının olmasıda ayrı bır fayda

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    eski çalıştığım yerde bizim patron almıştı aynı işlemciden
    asus crossfire II anakart
    4x 1 GB 800 MHz OCZ ram
    PALIT 8500 GT

    Crysis'i bu makinada oynadım sürekli donuyordu, makina ara sıra mavi ekran getiriyordu, sonra ramlerden olduğunu anladık sorunun, Kingston HyperX kullandık daha sonra 1066 MHz canavar oldu gerçekten, ramlar başka makinada düzgün çalışıyordu ama bu anakartta sorun çıkarıyordu Vista Ultimate kullandık, şimdi crysis 1280x1024 oynuyor, ayrıca anakartın SLI,CROSSFIRE desteği var söylememe gerek yok herhalde

    ...
Toplam Hit: 880 Toplam Mesaj: 4