Amd 6000 Perforrmans.
-
arkadaşlar aranızda amd 6000 kullanan varmı nasıldır kullanan varsa bilgi verebilrmi teşekkürler.birde sizden ricam bu işlemciden tam verim alabiliceğim anakart tavsiye edermisiniz.
-
anakart için gigabaytta şaşma..
-
Gerçekten çok iyi tercih derim. Şimdiye kadar topladığım butun amdlerde asus kullandım zerre kadar pısman degılım ıyıydı 1 hafta once bır abıme topladım 5200+ anakartta asus M3A (AMD 770, GLAN, SATA, RAID, AM2) performansı oldukca ıyıydı 4 cekırdek destegının olmasıda ayrı bır fayda
-
eski çalıştığım yerde bizim patron almıştı aynı işlemciden
asus crossfire II anakart
4x 1 GB 800 MHz OCZ ram
PALIT 8500 GT
Crysis'i bu makinada oynadım sürekli donuyordu, makina ara sıra mavi ekran getiriyordu, sonra ramlerden olduğunu anladık sorunun, Kingston HyperX kullandık daha sonra 1066 MHz canavar oldu gerçekten, ramlar başka makinada düzgün çalışıyordu ama bu anakartta sorun çıkarıyordu Vista Ultimate kullandık, şimdi crysis 1280x1024 oynuyor, ayrıca anakartın SLI,CROSSFIRE desteği var söylememe gerek yok herhalde
Toplam Hit: 880 Toplam Mesaj: 4
