AMD Athlon 1800+

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shia
    shia's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2006
    Erkek
    arkadaşın biri bana sağlam bi AMD Athlon 1800+ işlemci verdi. ikinci PC'yi toplamak istiyorum ama bu işlemciye uygun anakart bulamıyorum. sanırım socket A olması lazım... uyumlu bi yeni anakart piyasada bulabilmek mümkünmüdür?
    ne yapabilirim?

    " Live like Ali and Die Like Hussain "
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hoja işlemcin kaç pin 757 pinse asusu k8n tavsiye ederim aam 939 ise bilemyecem bileler avrsa yardımcı olur zaten
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shia
    shia's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2006
    Erkek
    mcyargic hoja mesele anakart bulamamamda zaten. koskoca vatan bilgisayarda bile bu işlemci uyumlu (yani socket A) anakart yok. bana kısaca kullanamazsın diyolar. yada ikinci el alacakmışım. bende ikinci ele girmek istemiyom.
    ya gül gibi işlemci karşımda öööle bakıyom.

    " Live like Ali and Die Like Hussain "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    gidipte vatan a sorarsan tabi bulamazsın
    socket a 754 pin olması lazım
    git 2. el çıkma bulmaya bak
    ancak öyle bulursun yoksa 0 yok onlara artık

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapansaru
    kapansaru's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    http://www.uraniumpc.com
    bu tür yerlere bakmanı öneririm bir de
    pclabs.gen.tr gibi forumlara bakarsan belki uygun bir anakart bulabilirsin 1800++ oldukça gerilerde kaldı, ama oyun falan düşünmüyorsan yinede işini görebilir, bulabilirsen epox yada msi anakart al almayacağın tek anakart ise asus a7v8x olsun a7v8x serisinde reset sorunu var çat diye resetliyor bir de işlemciyi 133 mhz de sorunlu çalıştırıyor 166 mhz ye aldığında ise overclock yapmış oluyorsun bu anakartın böyle pis bir yanı var, ve anakartı alacağın yere cpu nu götür onlar taksın çalışır vaziyette gör ki art niyetli bir vatandaş sana sen takamamışsın çalışıyodu falan demesin.

    Var olan herşey, yok olmayı hak eder.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    uraniumpc ye bak urunleri saglamdir ikinci eldir ama.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shia
    shia's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2006
    Erkek
    eywallah hojalar... herhalde bu siteyle işimizi halledecez. şu an AMD Athlon 800 var ve artık kasayı pencereden atasım geliyodu. herhalde bu 1800 de bi müddet idare eder.

    " Live like Ali and Die Like Hussain "
Toplam Hit: 1526 Toplam Mesaj: 7