AMD İşlemcim Yanıyor!!
-
3 sene önce alman ordusundan aldığım AMD Mobile 2000+ işlemcili notebookum özellikle graphic stream fazla olunca aniden kapanıyor. Ekran kartı ATI Mobile Radeon 9000 64..
Ateş gibi oluyor notebookum. AMDciler gelsin sölesin bişiler, geçen 5 saat uğraştığım tasarımım gitti bu yüzden. Tamire versem tamir edilecek birşey mi? Bu işlemcinin kaç yıl garantisi var? Ya da var mı? Tamir ettirsem yararlı olur mu, çok girer mi? Bilgisayarım küçük bir klimanın üstünde çalışıyor. Allah aşkına biri bişiler sölesin yapayım yanıyor bu alet. Kutuplara çıkıcam yaw bu alet çalışsın die.. -
ne güzel işte sıcacık :d
insan şükreder celronla gezenler var -
olm zaten hava da sıcak.. klima bile artık etki etmiyor. kapanıor hemen. şu an zar zor yazı yazıyorum. ateş gib ki alttan klima souk hava üflüo :(
-
zamanla fanlar tozlarniyor senin laptopun fanlari bozulmus yada tozlanmis olupda islemcini sogutamior belki ondan restart atiyordur
-
üflüor hava fan. çalışıor yani fan
-
Zaten AMD işlemcisi üretildiği zaman Türkiyede başta olmak üzere arap ülkeleri yazın çok sıcak geçirdiği için İşelmciyi soğutma sounu var bu gün Tekno -sa bayılerıne bile gidersen AMD sıcakta ne akdar kötü olduğunu başarırsız olduğnu görürsün Kışın kullan yazın AMD işlemciyi soğutamıyor .. karışık oldu anlayın
-
kışın da kapanıor :D
-
Lycra
Diz üstü pc lerde işlemci üzerindeki soğutucu ile notebook un tuşlarının bulunduğu alt kapak kısmının içi arasında bir yay vardır, gevşeme yada esneme olmuşsa temas azalmışsa doğal olarak ısıyı işlemci yüzeyinden alamayacaktır, tuş takımında hafif bir potluk varsa kesin bundan kaynaklanıyordur, bir de soğutucunun üstü iyice tozlanmış, olabilir toz belirli bir kalınlığa ulaşınca ısı iletimini ciddi şekilde etkiliyor, note booklar demontaj dan sonra biraz zor toplanıyor yani kendin açıp temizlemeye kalkışırsan zor durumda kalabilirsin. Teknik servise götürmeni tavsiye ediyorum, fanlarını da yeniletirsen seni uzun süre ısı sorunuyla rahatsız etmeyeceğini düşünüyorum. -
Hiç şaşırmadım nedense :))
-
hoja bende amd alacaktım adam demişti amd çabuk ısınıyo yaramaz demişti :))) bi de ekstra fan takarsın demişti senin lap topa fun sığar mı bilmem :)))
Toplam Hit: 1716 Toplam Mesaj: 10
