folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Amd Mobil İslemci Kullanan Arkadas Varmi



Amd Mobil İslemci Kullanan Arkadas Varmi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    merhabalar.ikinci el yada uygun bulursam sifir laptop almak istiyorum.intel disinda alet kullanmadim hic kullanmayi pekte dusunmuyorum ama acik fikirli olmak lazim.

    core 2 duo ayarinda bir islemci hayli hayli isimi gorucektir (kullandigim bi eclipse bi netbeans).

    laptopunda amd kullanan varmi? varsa hangi islemcisini kullaniyor ne kadar memnun ne kadar performans veriyor paylasabilirseniz sevinirim.

    vede sadece fanatik oldugunuz icin lutfen ovmeyin

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    masaüstü olsaydı amd yada intel fark etmez al derdim hatta masaüstünde amd daha sıcak geliyor bana

    ama amd kullan arkaslarım ve forumlardaki insanların ışığında söylüyorumki amd nin mobil işlemcileri intele göre daha fazla ısınıyor diyebilirim ama amd kullanmadım kendim onuda belirtiyim..

    ben her zaman mobilde intel tercih ettim ve mutluyum


    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    AMD Athlon(tm) II P320 Dual-Core Processor

    fan 'ın her yeri açık (altında kitap felan var), cam açık esiyo püfür püfür ortam serin gene de, 50 °C ~ 56 °C

    flash videolarda 70 °C, oyunlarda 75 °C ~ 80+ °C arasını gördüm s*kim yanıyodu o biçim  :/

     

    speccy isimli programla baktım


    (:
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre_644
    emre_644's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek

    laptopta amd alma

    ısınması bi ayrı dert donması ayrı bi dertti


    Hangisi daha kötü, Cehennem mi, Hiçlik mi?...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    isinmasi fazla sorun degil aslinda.ben core duo yu zorlayip(ida ile overclock yapip binevi) kullaniyodum isiniyodu tek zarari neydi omru kisaliyodu ama olsun hic isindigi icin yanan islemci gormedim zaten omru dolmadan degistiriyo oluruz yavas kalir bize gore.

    uzakmi durayim simdi ne diyosunuz?

Toplam Hit: 941 Toplam Mesaj: 5