AMD Sistem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    amd sistem toplamayı düşünüyorum sadece kasa 650-700 ytl civarında hdd ve flopim var sadece 1 gb ram 256 veya aynı fiyata yakın 512 mb ekran kartı istiyorum bi yaın bakayım göreyim inş. comp.wolf da görür 3 - 5 gün içinde alıcam yazalım görelim tşk..

    maaasebeci....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    İslemci AMD 64 3700
    Ekran Karti - Asus 6600gt
    Ram -En az 1gb olsun
    Anakart-Epox 9npa ultra
    Saglam bir Power supll al

    Gerisi sana kalmis...eger daha uygun istersen islemciyi 3500 e cekersin...ama kesin olarak saglam bir power suply al.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    kasanın içinde olan yetmezmi? supy de yazsan marka model çünki yazcam arkadaşa vercem o toplicak benim vaktim yok

    maaasebeci....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    hacim cok pahali(hiper-tagan) gibi modeller alma...alsan iyi olur ama 100 dolardan fazla...maksat dandik psu ya takma sistemi...FSP alabilrsin marka olarak.300watt tan fazla olsun.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    Amd athlon x2 3800
    epox 9npa ultra
    bigboy 1gb 400
    asus en 6600
    lg combo
    35-40 $ lık bi kasa
    fiyat =644.28 US$ = 960-950 ytl vışş çok yaww biraz düşürmem
    gerekio uçmamam lazım :D

    maaasebeci....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    ben sana söyliyim 644 dolar çok az bi bilgisayar için.orta derece için bile en az 1008$ vermen gerekekecektir.644 dolara alacağın işlemci em fazla AMD Athlon 2500 + falan olur.zaten 3800 + lar 380$ civarı.o paraya o özellik zor olur bence.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    ayrıca kasayı dikkate al.son sıralarda gözüksede kasa aslında ilk sıralarda yer alması gereken bir parça.kasa önemli.ayrıca öyle özellik istiyosan 550 watt al kasayı.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    zaten en önemli parçayı yane kasayı alıyorum sadece kardeş...
    diğer kasayı kömürlüğe kaldırcamda. :D
    compinin yazdoğı sitemi 64 3500+969 olanını kdv dahil 560 $ ii mi sizce? ben x2 3800 veya 3700san diego yu da düşünüyorum açıkcası diğer herşey tamam ama işlemciyi seçmakte kararsızım 3500??? 3700 san diego ?? x2 3800 paramda kısıtlı zaten.. bakayım yarın aldığım sistemi yazarım buraya fiyatıyla birlikte piranha webcam de ekledim :D

    maaasebeci....
Toplam Hit: 1409 Toplam Mesaj: 8