folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder AMD‘Yi Mahveden Açıklama!



AMD‘Yi Mahveden Açıklama!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Önce iki şirket aralarında anlaşılıyor dendi; şimdi amd'nin böyle bir iddası :|

    ...

    Intel, AMD'nin kendi çalışanının sözleriyle vurdu! Bu itiraflar AMD'yi yerin dibine sokuyor...

    Amerika'da tüketici haklarını korumak amacı güden Federal Trade Commission'ın (FTC) kendine yaptığı suçlamaları yalanlayan Intel, rakibi AMD'yi terletecek bir savunma yaptı.

    Geçtiğimiz sene içerisinde Intel ve AMD hukuksal bir problem yaşamış ve problem Intel'in AMD'ye 1.2 milyar dolar ödemesiyle sonuçlanmıştı. Bu davadan sonra FTC Intel'e "pazardaki gücünü kullanarak rekabeti önlediği" gerekçesiyle bir dava daha açtı. Intel'in yaptığı savunmada adı geçen Henri Richard ise eski bir AMD çalışanı ve söylediği sözler AMD'yi zor duruma sokabilir.

    AMD'de müdür yardımcılığı görevinde olan Henri Richard, 2004 yılında Intel ile bir görüşme yapmış ve bu görüşmede AMD'nin ucuzcu, ucuzluğuyla övünen, ikinci kalite bir firma olduğunu söylemiş. Henri Richard ayrıca "Eğer AMD'de çalışmamış olsam asla AMD marka bir işlemci kullanmazdım" demiş.

    Intel bu açıklamalara dayanarak, AMD'nin müşterilerine önem göstermediğini, kendini düşük kaliteli bir firma gibi gördüğünü ve pazardaki durumlarının AMD'nin kendi suçu olduğunu iddia ediyor.

    Kaynak: http://www.chip.com.tr/konu/amd-yi-mahveden-aciklama_17663.html

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    Ne kadar verdiler acaba bu adama ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=XgOmMAasqto

    bunu izledikten sonra doğrudur :S


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Hayatımda 1 kere intel kullandım .
    He kaç defa işlemci degiştirdim derseniz kullandıgım makina dahil 4 tane .
    1 tanede yakıp sonradan Toplam 5 işlemci
    yaktıgım inteldi . maksadım inteli kücümsemek yada aşşagılamak degil ama Ben AMD'ciyim ve Kesinikle bu olaya inanmıyorum.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=XgOmMAasqto

    bunu izledikten sonra doğrudur :S


    -----------------------------

    Hacım Adam adam Soğutucuyu Çıkarıyor.Yanması normal.Takılı iken varsa bir sorun onu söyle.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    tabii o zamanlar AMD'nin toy zamanlarıydı.. Intel AMD'ye göre çok çok daha köklü bir firma.. doğal olarak bu tip olayların olması normal.. şu anki AMD işlemcilerin böyle bir problemi olmamakla beraber fiyat performans açısından intele göre çok daha üstünler.. evimde hem intel hem de amd var amd intele göre çoooooooooooook hızlı :D çalıştığım kafede 70 makinada amd.. sıfır sorun :) AMD FOREVER!


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    EWELANCHE bunu yazdı:
    -----------------------------

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=XgOmMAasqto

    bunu izledikten sonra doğrudur :S


    -----------------------------

    Hacım Adam adam Soğutucuyu Çıkarıyor.Yanması normal.Takılı iken varsa bir sorun onu söyle.


    -----------------------------

    hacım ben ne diyeyim sana nasıl izledim videoyu :S

    inteldende çıkartıyor ama intel yanmıyor

    ozaman intel mi normal değil :S

    anlamadım nasıl izledin nasıl bir mantık yürüttün :S


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Ömrü hayatım boyunca 2 makinam oldu.Biri intel bazlıydı.6 kere servise gitti.AMD bazlı olan 3 seneden beri taş taş ve taş.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek

    valla 4 senedır ıntel kullanıorum :Ddaha tık demedı  intel my favorite:D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    intel ve amd kavgası yapan arkadaşlar owerclock işinde intel daha iyidir onun dışında amd'ye sempatim var kaldı ki şu kadar senedir kullanıyorum şu kadar bozuldu hiç bozulmadı gibi kavgalara girmeyin cpu yanma olayında sıcaklık çok önemli elektrik olayıda önemli elektriğin sürekli dalgalanıyorsa yanar tabi termal macununu sür psu kullan powerin sağlan olsun cpu fanın düzenli çalışsın bak yanıyormu olayı direk işlemciye atmayalım.


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
Toplam Hit: 1563 Toplam Mesaj: 10