America"S Army

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmedmurad
    ahmedmurad's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2006
    Erkek
    Ben bu oyuna yeni başladım aslında tam bir oyun değil savaş simulasyonu.Bu konuda bilgisi olan varsa yada oynayanlar varsa bekliyorum takıldığım yerler var ayrıca müridler olarak beraberde oynayabiliriz ilgilenen olursa oyun ücretsiz olarak dağıtılıyor.2 gb kadar bir oyun ancak indirceğinize... 
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    uzun süre oynadım:D en çok zorladıgım eğitim special forces di:D Sana ora hakkında bazı şeyler anlatayım. Asla ama asla gorevi çabuk bitircem die hızlı hareket etme.ve herzaman karanlık yerlerden git.Oyun çok gerçekçi oldugu için sanki ordaymıssın gibi oynayarak geçebilirsin.Son yerlere doğru saniyelik attacklar yapman gerekçek.Adamı dürbünle izlicen o gidicek tam donmeden sen yola koyulcaksın geççeksin orasını gorunmeden felan çok zor yani:D Ama yaparsın:D

    Bilgisayar Yazılım & Donanım
Toplam Hit: 861 Toplam Mesaj: 2