folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Anabritannica 2005 (Satmayı Düşünüyorum)



Anabritannica 2005 (Satmayı Düşünüyorum)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Selam hacılar, 2005 yılında Anabritannica 2005 basımlı 22 cilt takım kitap almıştık.

    İhtiyaçtan dolayı ve evde bilgisayar var gerek kalmıyor. Zaten aldığımızdan beri hiç doğru dürüst okumamışımdır veya bakmamışımdır bir tane bile yırtığı yok. Sıfır gibi duruyor şerefsizim. :)

    Şimdi bunu satmaya kalksam oluru ve piyasası nedir ? Bilenleriniz varsa yazabilir mi ? Buradan isteyen var ise satabilirim.

    Araştırdım biraz, 1986 basımlı Anabritannica setini adam GittiGidiyor'da 40 TL'ye satıyor.

    Resmi ve içeriği burada yazıyor; http://www.idefix.com/kitap/ana-britannica-22-cilt-ciltli-kolektif/tanim.asp?sid=ITGESIG8KB4BCGOIWF2C

    teşekkürler.


    ne diyon?
Toplam Hit: 704 Toplam Mesaj: 1