Anadolu Liseleri Ortalama Hesaplama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Bu sene Pazartesi ve Salı günleri 8 ders geri kalan günler 7 ders toplamda 37 saat ders görmeye başladık.

    Fakat bu 37 saat içinde 3 saat seçmeli ders (not ve sınav yok), 1 saat rehberlik dersi.

     

    Bu durumda ortalama hesaplama nasıl yapılır ?


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    hocam bende anadolu lisesindeyim bizim seçmeli olan 3 derstende sınav oluyoruz ama soruları veriyolar.. hiç hesaplamadığım içinde bi bilgim yok :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KafirImam
    KafirImam's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Hangi dersi kaç saat görüyosan , not ortalamanla çarp

    Çıkan çok haneli sonucu Çarptığın ders saati toplamına böl

    örn.

    İngilizce not ortalaman x 10


    O da yok.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Ya simdi benim bildgim 2 türlü hesaplama var.

    1.cisi

    Mesela:

    İngilizce

    1.Dönem =4

    2.Dönem =3

    Yılsonu Notu =4 * (ders saati) 4 = 16

    --

    Bütün dersleri bu sekilde carpıp toplamak ve toplama işleminin sonucun 102 olması.

     

     

    ***

    Bide KafirImam ' ın dediği gibi hesaplanıyor. 

     

    Fakat iki hesaplama birbirini sağlamıyor.O yüzden kafam karıştı :S

     

     


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Neyse..

    Onun yerine şunu sorayım..

    Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Kurumları Sınıf Geçme ve Sınav Yönetmeliği'nde son değişiklik ne zaman yapıldı ?


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeelzeBuB
    BeelzeBuB's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    bence de. hesaplama.


    hadi ordan seksi!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ders notu ortalaman çarpı * ders sayısı

    hepsini topladıktan sonra ders sayısına böleceksin.

    Örn; mat sınavlarım 80 - 90 ortalamam 85. haftada 4 saat. 85*4=340

    ing 50 - 60 ortalamam 55. haftada 3 saat. 55*3=165

    böyle böyle hepsini hesaplayacaksın ve hepsini toplayıp en son haftalık ders sayısına böleceksin. 37 saat; rehberliği çıkar 36 saat olması lazım ama seçmeli derslerden sınav olmuyoruz demişsin büyük ihtimal direk 100 yazıyolardır. 1. dönem karnende o seçmeli dersler var mıydı? varsa da karşısında not yazıyomuydu? Eğer varsa 36'ya yoksa 33'e böleceksin.

Toplam Hit: 4852 Toplam Mesaj: 7