Anakart Alacam Tavsiye

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    Abilerim kardeşlerim anakartı dün gece fena halde yaktım benim acilen anakart almam lazım ama karar veremedim.

    En fazla vereceğim para 250ytl fazlası olmaz.

    Ha bir de  Asustan dönmem benim aklımda asus P5QC var. Ama karar veremedim işte. Siz değerli müridlere söyliyim dedim.

    Tavsiyelerinizi beklemekteyim.


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    Bence diğer parçalarını da yaz bilgisayarın

    yoksa model söylemek zor olur

     


    Yapay zeka, zeka değildir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    işlemci ve ram olarak ne var peki elinde bunlarıda bir söyleseydin keşke.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    İşelemci Intel Core 2 Duo E7500 

    Ram Kingston 1GB 800MHz DDR2

    Ekran kartı ekran kartı değiştircem zati ekran kartı tavsiyeniz varsa onuda soleyin

    Bunlarla birleştirin kardeşlerim. 2 gün oldu kendi pc min başına oturmayalı kafayı yemek üzereyim:)



    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    MSI ile GIBABYTE tavsiyem. asusu anakartta bu markalardan sonra dusun..


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    Valla şimdi yaktığım anakart MSI idi ama Gıgabyte bilemem arkdasların hepsi iyi diyor ama MSI almam.


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falca
    falca's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    hangısı uyumlu degıl bakarsın ona ama marka konusunda gigabyte ı tek gecerım anakartta.


    Was here...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    Baktım Gıgabyte Gigabyte GA-EP45-UD3LR bu nasıl?

     

    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
Toplam Hit: 778 Toplam Mesaj: 8