Anakart CD"Si Kırıldı..Mikrofon Sorunu
-
Arkadaşlar anakart cdsi kırıldı.Arkadaştan P4M800775 Markalı anakart cdsi aldım..Benim anakart modelim P4VXAD+ olmasına rahmen arkadaşın anakart cdsini çalıştırdı.Sorum Şu : 3.defa mikrofon aldım mikrofonu halledemedim.Geçen bilgisayarcıya verdiğimde başka ses driveri yüklemişler mikrofon çalıştı.Ama şuan arkadaşın cdsini kullandığım için mikrofon çalışmıyor.Acaba ses driveri pc ile çakışıyor olabilir mi ? Netden anakart modelime göre dosyalar indirdim ama onlarda çalışmadı .. Her Pc'de Çalışan Ses Driveri yok mu yardım edin...
Pc Özellikleri
INTEL R Celeron CPU 3.2 GHz
1 GB RAM
GeForce MX/MX 5200
-
everst yada pc wizard tarzı programlar yükle, orada ses kartının model ve markasını bul, ona göre biz de uygun driver buluruz
-
Everest yükledim ama bulamadım ses kartının modelini falan
-
iki programın ismini yazmam tesadüf değil zaten :) bazen biri bulamıyor diğeri buluyor..
-
Ses Bağdaştırıcı = C-Media CMI9739(A) @ VIA AC'97 Enhanced Audio Controller
Anakart Adı = ECS P4VXAD+ (5 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 3 DIMM, Audio)
-
-
legion_of_doom bunu yazdı:
-----------------------------şunu bi dene hocam
bi de bunu
-----------------------------bunlar bence de calısacak gibime geliyor.. mutlaka dene..
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
legion_of_doom bunu yazdı:
-----------------------------şunu bi dene hocam
bi de bunu
-----------------------------bunlar bence de calısacak gibime geliyor.. mutlaka dene..
-----------------------------Tamam Kurayım da Şuan bende yüklü olan ses driverini silmem gerekiyo mu yoksa üstüne mi yükliyim
-
işini garantiye al ve kaldır driverleri
