Anakart Secimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    freeline
    freeline's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    arkadaslar yeni alacagim sistem icin sizce hangi anakarti secmeliyim görüslerinizi söylerseniz karar vermem daha kolay olur 

    1:GIGABYTE GA-X58A-UD3R Rev. 2.0 ATX Mainboard Intel 1366 SATA

    2:ASUS P6X58D-E, LGA 1366, Intel X58


    aklın yolu birdir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    gigabyte'dan yana kullanabilirsin seçimini :) 4'lü crossfirex hemde 4'lü sli var hocam 

     


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
Toplam Hit: 707 Toplam Mesaj: 2