Anakart Tavsiye

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    önce bilg. özelliklerini yazayım

      Gigabyte 865pe Anakart AGP 8X

      2.4 intel celeron işlemci

      x1950 gt ati 250 mb AGP 8X

      1 gb 400 mhz kingston ram

       

      Agp 8x anakart gerekli ve önemli olan 2.4 İNTEL ÇİFT ÇEKİRDEĞE UYUMLU OLMALI. bildiğiniz güzel fiyatıda düzgün birşey varsa yazarsanız sevinirim


    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Tek Kelime Dicem.) Gigabayte..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    giganın lga 775 agp board urettigini sanmam, asusun bir modeli vardı ama tam adını hatırlamıyorum suan bi bakarım sonra yazarım tekrar. ancak soyle bir durum var, intel agp boardlarda ddr1 kullanılıyor hala. bu yuzden agp sistem kuracaksan tekrardan, amd kurmalısın ddr2 ile birlikte. asrock am2 nf3 vsta modeli var benimde kullandıgım, bunu alıp amd x2+800mhz ddr2 ile calıstırmak cok daha mantıklı. tabii en onemlisi intel agp boardlarda 800mhz fsb kullanılıyor. 1066 islemciyi 800de calıstırmak ve ddr1 e mahkum olmak cok kotu. tabii bu agp kullanan biz zavallılar icin gecerli :) bu yuzden agp kullanıyorsan amd ye gecmeye mecbursun

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek
    gigabyte olması şart değil asus da olabilir. intel olupta agp olması gibi bi durum söz konusu olamazmı. çünkü büyük ihtimalle işlemci intel olacak

    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    intel ve agp olabilir tabii. ama diyorum ya intelin agp mobolarında ddr1 bellekler kullanılıyor ve fsb 800mhz. senin alacagın islemci 1066mhz olacak ancak kart 800 oldugu icin 800de calısacak. ddr1 belleklere mahkum olacaksın. amd x2 agp kartlarda ise fsb sorunun olmamakla birlikte 800mhz ddr2 bellek destegide mevcut. yani kuracagın intel agp sistem ile amd agp sistem arasında fark olur, bu yuzden amd kurmalısın daha fazla performans icin. pci sistemin olsaydı tabiki intel almanı onerirdim.

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karani
    karani's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2007
    Erkek

    ben donanımcıyım asus'u öneririm sana ;)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek
    dayı asusun p5 modelleri çok ii 25 bilgisayarlı iş yerinde çalışıorum 10 tanesinde asus var ve daha bi sorun çıkarmadı allaha şükür

    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek
    çDkN bunu yazdı:
    -----------------------------
    intel ve agp olabilir tabii. ama diyorum ya intelin agp mobolarında ddr1 bellekler kullanılıyor ve fsb 800mhz. senin alacagın islemci 1066mhz olacak ancak kart 800 oldugu icin 800de calısacak. ddr1 belleklere mahkum olacaksın. amd x2 agp kartlarda ise fsb sorunun olmamakla birlikte 800mhz ddr2 bellek destegide mevcut. yani kuracagın intel agp sistem ile amd agp sistem arasında fark olur, bu yuzden amd kurmalısın daha fazla performans icin. pci sistemin olsaydı tabiki intel almanı onerirdim.
    -----------------------------
    çok teşekkür ederi bi kaç yerdende sordum soruşturdum intel alamazsın dediler agp anakart üzerinde bişey üretmiyorlarmış artık amd ye geçicem düzgün bi işlemci önerirmisin anakartla beraber

    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Nvidia Nvidia Nvidia Nvidia Nvidia   hiç birini en Nvidia  a deişmem :D tavsiyede ederım D:

    Boş İşler Uzmanı..
Toplam Hit: 996 Toplam Mesaj: 9