folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Anakart Tavsiyesi Bekliyorum.



Anakart Tavsiyesi Bekliyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    http://www.vatanbilgisayar.com/gigabyte-ga-ma785gt-ud3h-ma785gt-ud3h-amd-785g-+-sb710-ddr3-1666mhz-hdmivga-anakart/productdetails.aspx?I_ID=39620

    Bunun yonga seti amd785g ve üzerinde 2 tane ekran kartı çıkışı var.

    http://www.vatanbilgisayar.com/gigabyte-ga-770t-usb3-ma770t-usb3-amd-770&sb710-am3+-ddr3-1666mhz-(oc)-anakart/productdetails.aspx?I_ID=45175

    bunda usb 3.0 var ve overclock'a daha yatkın gibi duruyor; ancak yonga seti amd770.

    Bu yonga seti olayı çok fark getirir mi?

    Tavsiyeniz hangisidir?

    işlemci: amd phenom 2 x4 955 3.2ghz.


    He is finding himself.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    Anakart dediğin şeyin bel kemiğidir yonga seti, eğer çift ekran kartı olayı senin ihtiyacın olan bi şey değil ise USB 3.0 iyidir derim.


    Metallica Rules
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jetlag
    jetlag's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    öncelikle GIGABYTE secerek iyi yapmışsın ancak amd yerine intel core i7 serisini destekleyen bi anakart kullanmanı tavsiye ederim buda birazdaha kesenin agzını acman demek bilgisayardaki en önemli donanımlar anakart ile power bunları nekadar kaliteli alırsan bilgisayar okadar uzun süre isteklerine cevap verir...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    hüsnüweb anakart dediğin budur :

    http://www.vatanbilgisayar.com/biostar-01-bio-004-00508-t-series-ta790gx-a3+-amd-790gx-&-sb750-ddr3-1600mhz-%28oc%29-vga-anakart/productdetails.aspx?I_ID=42131

    ati nin 7 serisindeki en üst chipseti 790

    crossfire da 8x 8x iki kanal veriyo

    biostar dan çok sattım çok da kullandım taş gibi maldır. bios update ile son çıkan phenom x6 1055t yi çalıştırmıştık stok fan ile 3.8 ghz rahat rahat gördü. ( üstüne bi de işte turbo boost u )

    ram lerin warmı yokmu bilmiorum ama :

    http://www.exa.com.tr/adata/bellekler/adata_4-326-10505.html


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    bu arada usb 3.0 ile wd nin harici diskleri 150 mb a kadar okuma alabiliyo.

    istersen az biraz daha bekle 890 chipsetlerden alırsın yurtdışında çıktı.


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
Toplam Hit: 846 Toplam Mesaj: 5