Anakart Tavsiyesi Bekliyorum.
-
Bunun yonga seti amd785g ve üzerinde 2 tane ekran kartı çıkışı var.
bunda usb 3.0 var ve overclock'a daha yatkın gibi duruyor; ancak yonga seti amd770.
Bu yonga seti olayı çok fark getirir mi?
Tavsiyeniz hangisidir?
işlemci: amd phenom 2 x4 955 3.2ghz.
-
Anakart dediğin şeyin bel kemiğidir yonga seti, eğer çift ekran kartı olayı senin ihtiyacın olan bi şey değil ise USB 3.0 iyidir derim.
-
öncelikle GIGABYTE secerek iyi yapmışsın ancak amd yerine intel core i7 serisini destekleyen bi anakart kullanmanı tavsiye ederim buda birazdaha kesenin agzını acman demek bilgisayardaki en önemli donanımlar anakart ile power bunları nekadar kaliteli alırsan bilgisayar okadar uzun süre isteklerine cevap verir...
-
hüsnüweb anakart dediğin budur :
http://www.vatanbilgisayar.com/biostar-01-bio-004-00508-t-series-ta790gx-a3+-amd-790gx-&-sb750-ddr3-1600mhz-%28oc%29-vga-anakart/productdetails.aspx?I_ID=42131
ati nin 7 serisindeki en üst chipseti 790
crossfire da 8x 8x iki kanal veriyo
biostar dan çok sattım çok da kullandım taş gibi maldır. bios update ile son çıkan phenom x6 1055t yi çalıştırmıştık stok fan ile 3.8 ghz rahat rahat gördü. ( üstüne bi de işte turbo boost u )
ram lerin warmı yokmu bilmiorum ama :
http://www.exa.com.tr/adata/bellekler/adata_4-326-10505.html
-
bu arada usb 3.0 ile wd nin harici diskleri 150 mb a kadar okuma alabiliyo.
istersen az biraz daha bekle 890 chipsetlerden alırsın yurtdışında çıktı.
