Anakartımdan Gelen Bip Ne?
-
Mrb Benim Gigabyte anakartım var bundan kısa süreli aralıklarla (0.5 saniye gibi)bipleme gelio hade öle idare ediodum da açılırken daha önce ses yoktu şimdi uzun uzun ditlio açılınca susuo tekrar kısa süreli biplemeye başlıo bunun sebebi ne acaba bilen var mı?????
Kötü bişe deildir çünkü kısa süreli se uyarıdır die biliom ben
AMA NEYİ UYARIO BU!! -
Ram Ekran Karti i$Lemcini ßi kontrol et
-
Aynı problem bende de oluyor du ve bende %100 ekran kartından kaynaklanıyordu ..sen önce bi ekran kartını kontrol et
-
hepsinin üstünden bi geç iyice bastır. bi de üfle bakıyım tozlar gitsin.
-
ram yanmak üzere galiba :D
-
Size benden tavsiye;
Anakartınızın markasıyla birlikte beep codes yazın,mesela
asus beep codes gibi.Googleda aratın karşınıza ingilizce siteler gelecek,o sitelerde biplerin anlamları yazıyo.
Misal;
bi kısa bi uzun iki kısa iki uzun:Ram gidiyo yetiş
Gibi ingilizce açıklamalar oluyo ;) -
http://www.bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm
-
Valla bilgisayarı öle bi söktüm ki bi yapmadığım anakartı kasadan çıkarmak oldu herşeyi söktüm(güç kaynağının içi dahil) iyice üflettirdim geçti gibi ama inşallah bidaha çıkmaz.
HERKESE THNX
Toplam Hit: 1421 Toplam Mesaj: 8
