Anakartın Fanı :/

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist_98
    pesimist_98's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşlar resimde göründüğü gibi fan baya bi toz kapmış ben bunu temizlemek istedim az evvel, altında bi mandal war onu açtığım zaman bi ses geldi gelen ses nasıl böyle yapıştırılı bişiyi sökersiniz ona benzer bi sesti anakarta bişiy olmuşmudur bide bu fanın altınca ne war acaba bu fanı ve altındakini nasıl temizlerim.. yardım edebilcek warmı donanım hakkında pek bi bilgim yok

     

    http://img168.imageshack.us/my.php?image=ooozp7.jpg

    Teşekkürler..


    İmzaya Gerek Yok Adım Yeter..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    usta o anakartın fanı değilde işlemcinin fanı=)

    altındada işlemci vardır:) 


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    ısı silikonunun vıcıklama "!" sesi olabilir..

    o tırnaktan sökecen fanı..

    hatta sökmene de gerek yok..direk kompresörle hava tutsan yeter..

    edit: hacım o fanın altınde ne oldğunu bilmiyorsan (ki işlemci var) sakın sökeyim deme..!!

    yalnış anlama incitmek istemem seni, ancak bilmediğin şeyleri kurcalamamak lazım

    cpu yu ellemeden evvel bi statik elektriğini fln boşalt 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fox89hakan
    fox89hakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek
    resımden ben bısey anlamadım net degıl egfer ıslemcı fanını(ortadakı amd yazan) cıakrtırken bu ses geldıyse ıslemcıyı sogutmak ıcın sıkılan madde fana yapısmıs olabılır onun sesı ama eger bu madde degılse mandalı acarken ana karta hasar vermıs olabılırsın dıkkatlı bak ana kart uzerınde zede lenme warmı ılerde basına proplem acabılır

    Döndürün dunyayı inmek istiyenler var
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Tak tekrar calıştır hocam bişi olmaz

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist_98
    pesimist_98's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ısı silikonunun vıcıklama "!" sesi olabilir..

    o tırnaktan sökecen fanı..

    hatta sökmene de gerek yok..direk kompresörle hava tutsan yeter..

    edit: hacım o fanın altınde ne oldğunu bilmiyorsan (ki işlemci var) sakın sökeyim deme..!!

    yalnış anlama incitmek istemem seni, ancak bilmediğin şeyleri kurcalamamak lazım

    cpu yu ellemeden evvel bi statik elektriğini fln boşalt 


    -----------------------------
    yok canım estağfurullah incitmek ne kelime saolun teşekkür ederim zaten eski bilgisayarımda o fanı çıkartmıştım bir daha bilgisayar açılmamıştı sonra bu kasayı toplamıştım eet haklısıınız kedi ya meraktan ya da ... dan ölür derler benimkisi de öyle olsa gerek :D

    TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR


    İmzaya Gerek Yok Adım Yeter..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    korkma hoca o çıt mandalın sesi normal bişi.Altındada termal macun var olağan dışı bi durum yok istersen madalın çıkartıp işlemci fanını alabilrsin.Snra bidaa takabilrsin deneyim olur.:d altındanda işlemciyi görebilirisn:D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist_98
    pesimist_98's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    skyvalet bunu yazdı:
    -----------------------------
    korkma hoca o çıt mandalın sesi normal bişi.Altındada termal macun var olağan dışı bi durum yok istersen madalın çıkartıp işlemci fanını alabilrsin.Snra bidaa takabilrsin deneyim olur.:d altındanda işlemciyi görebilirisn:D
    -----------------------------
    YOK üstad saoll yeterince deneyimliyim bi 6 ay daha bilgisayarsız kalmak istemiyorum :D

    İmzaya Gerek Yok Adım Yeter..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    patlamaz abi korkma :D kurcala anasını satıyım boza boza öğrenir insan (: bu arada bu kasa güzel ses yapar :D

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    Bende baya bı tırsmıştım o fanı çıkarırken ama çıkardım temızledım taktım. sesı kesılmıştı kendımle gurur duydum :)
Toplam Hit: 1364 Toplam Mesaj: 10