Anakartın Fanı :/
-
arkadaşlar resimde göründüğü gibi fan baya bi toz kapmış ben bunu temizlemek istedim az evvel, altında bi mandal war onu açtığım zaman bi ses geldi gelen ses nasıl böyle yapıştırılı bişiyi sökersiniz ona benzer bi sesti anakarta bişiy olmuşmudur bide bu fanın altınca ne war acaba bu fanı ve altındakini nasıl temizlerim.. yardım edebilcek warmı donanım hakkında pek bi bilgim yok
http://img168.imageshack.us/my.php?image=ooozp7.jpg
Teşekkürler..
-
usta o anakartın fanı değilde işlemcinin fanı=)
altındada işlemci vardır:)
-
ısı silikonunun vıcıklama "!" sesi olabilir..
o tırnaktan sökecen fanı..
hatta sökmene de gerek yok..direk kompresörle hava tutsan yeter..
edit: hacım o fanın altınde ne oldğunu bilmiyorsan (ki işlemci var) sakın sökeyim deme..!!
yalnış anlama incitmek istemem seni, ancak bilmediğin şeyleri kurcalamamak lazım
cpu yu ellemeden evvel bi statik elektriğini fln boşalt
-
resımden ben bısey anlamadım net degıl egfer ıslemcı fanını(ortadakı amd yazan) cıakrtırken bu ses geldıyse ıslemcıyı sogutmak ıcın sıkılan madde fana yapısmıs olabılır onun sesı ama eger bu madde degılse mandalı acarken ana karta hasar vermıs olabılırsın dıkkatlı bak ana kart uzerınde zede lenme warmı ılerde basına proplem acabılır
-
Tak tekrar calıştır hocam bişi olmaz
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------ısı silikonunun vıcıklama "!" sesi olabilir..
o tırnaktan sökecen fanı..
hatta sökmene de gerek yok..direk kompresörle hava tutsan yeter..
edit: hacım o fanın altınde ne oldğunu bilmiyorsan (ki işlemci var) sakın sökeyim deme..!!
yalnış anlama incitmek istemem seni, ancak bilmediğin şeyleri kurcalamamak lazım
cpu yu ellemeden evvel bi statik elektriğini fln boşalt
-----------------------------
yok canım estağfurullah incitmek ne kelime saolun teşekkür ederim zaten eski bilgisayarımda o fanı çıkartmıştım bir daha bilgisayar açılmamıştı sonra bu kasayı toplamıştım eet haklısıınız kedi ya meraktan ya da ... dan ölür derler benimkisi de öyle olsa gerek :DTEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR
-
korkma hoca o çıt mandalın sesi normal bişi.Altındada termal macun var olağan dışı bi durum yok istersen madalın çıkartıp işlemci fanını alabilrsin.Snra bidaa takabilrsin deneyim olur.:d altındanda işlemciyi görebilirisn:D
-
skyvalet bunu yazdı:
-----------------------------
korkma hoca o çıt mandalın sesi normal bişi.Altındada termal macun var olağan dışı bi durum yok istersen madalın çıkartıp işlemci fanını alabilrsin.Snra bidaa takabilrsin deneyim olur.:d altındanda işlemciyi görebilirisn:D
-----------------------------
YOK üstad saoll yeterince deneyimliyim bi 6 ay daha bilgisayarsız kalmak istemiyorum :D -
patlamaz abi korkma :D kurcala anasını satıyım boza boza öğrenir insan (: bu arada bu kasa güzel ses yapar :D
-
Bende baya bı tırsmıştım o fanı çıkarırken ama çıkardım temızledım taktım. sesı kesılmıştı kendımle gurur duydum :)
