Anakarttaki Fan Girişi
-
2 gün önce fan slotlarından birine kısa devre yaptırdım artık çalışmıyor daha kurtarılamaz biliyorum ama tek fan yetersiz kalıyor ne yapmalıyım ?? çevirici veya girişi çoğaltıcı bi alet varmıdır varsa nerde bulabilirim ?
-
hangi fan işlemci fanımı anakart üzernde fan yok bildiğim kadarıyla :)
-
anakarta bağlanan fanlar varya 12 cm kasa fanı
-
guc kaynagina baglayabilecegin fanlar var
onlartan al tak bi tane
eski ide hdd veya ide cd suruculerine elektrik baglayabildigin guc kaynagindan gelen 4 kablolu enerji kablosuna takabilecegin fanlar var piyasada
-
onlar çok ses çıkarıyo diye duymuştum ..
-
yanına donus hızını ayarlaman ıcın dımer al gereklı oldukca ac
-
by_furkan bunu yazdı:
-----------------------------
onlar çok ses çıkarıyo diye duymuştum ..
-----------------------------yalan.
-
pcdeki boşta olan güc kabloları var arkadaşların dedigi gibi.bitane fan al 60lık 12V oraya tak.yalnız kablo renklerı sarı kablo +12V sıyah kabloda (-) idi galiba yanlıs hatırlamıyorsam.dikkat et buna.kısa devre yapma sakın.
-
eski bir pcden sök kolay bulursun :) fazladan ide power kablosu varsa bağla sıkıntı olmaz
