Andımız...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Türküm,

    Doğruyum,

    Çalışkanım,

    İlkem;

    Küçüklerimi korumak,

    Büyüklerimi saymak,

    Yurdumu,

    Milletimi

    Özümden

    Çok sevmektir.

    Ülküm;

    Yükselmek,

    İleri gitmektir.

    Ey büyük Atatürk!

    Açtığın yolda,

    Gösterdiğin hedefe

    Durmadan yürüyeceğime

    Ant içerim.

    Varlığım

    Türk varlığına

    Armağan olsun.

    Ne Mutlu Türküm Diyene!

     

    Bize ilkokulda ezberletilir zoraki anlamını bile bilmediğimiz sözcükler. Oysa ne büyük anlamlar içerir bu kelimeler.

    Her gün bir kez daha yemin ederiz bu sözler üzerine, peki kaçımız tam olarak bu yemini tutuyoruz ?

    Binlerce kez veripte tutmadığım yeminlerim geldi aklıma, acaba biz bu ülkeye layık birer Türk Gencimiyiz ?


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    değiliz. eğer atatürk'ten sonra herkes layık bir türk genci olsaydı bu halde olmazdık zaten.. Elbette olanlar olmuştur ama azınlıkta kalmışlardır..

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    abü eğer böyle olsaydık , şu anda böle bir durumda olmazdık , batmış bir durumda olmazdık..

    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    yalancının amk! dedirtecek metin. hoştur güzeldir ama yalan olmuştur. bunu ilkokulda müdüre en masum duygularla "hocam neden her sabah yalan söylüyoruz" dediğimde çok pis dayak yemiştim.

    kendinize ayığ olunuz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dikdatoraa
    dikdatoraa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    ben bu ülkeye layık bir türk genciyim kardeşim siz değiliz diye düşünebilirsiniz

    real kurd sende kesme be kardeş müdüre dedim falan filan diye


    yenilmenin acısını yaşamadan kazanmanın zevkine hiç bir zaman varamazsınız... mağlubiyet son derece motive edicidir dibe vurduğunuzda en tepeden başka gidecek yeriniz kalmaz.
Toplam Hit: 832 Toplam Mesaj: 5