Andımız...
-
Türküm,
Doğruyum,
Çalışkanım,
İlkem;
Küçüklerimi korumak,
Büyüklerimi saymak,
Yurdumu,
Milletimi
Özümden
Çok sevmektir.
Ülküm;
Yükselmek,
İleri gitmektir.
Ey büyük Atatürk!
Açtığın yolda,
Gösterdiğin hedefe
Durmadan yürüyeceğime
Ant içerim.
Varlığım
Türk varlığına
Armağan olsun.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Bize ilkokulda ezberletilir zoraki anlamını bile bilmediğimiz sözcükler. Oysa ne büyük anlamlar içerir bu kelimeler.
Her gün bir kez daha yemin ederiz bu sözler üzerine, peki kaçımız tam olarak bu yemini tutuyoruz ?
Binlerce kez veripte tutmadığım yeminlerim geldi aklıma, acaba biz bu ülkeye layık birer Türk Gencimiyiz ?
-
değiliz. eğer atatürk'ten sonra herkes layık bir türk genci olsaydı bu halde olmazdık zaten.. Elbette olanlar olmuştur ama azınlıkta kalmışlardır..
-
abü eğer böyle olsaydık , şu anda böle bir durumda olmazdık , batmış bir durumda olmazdık..
-
yalancının amk! dedirtecek metin. hoştur güzeldir ama yalan olmuştur. bunu ilkokulda müdüre en masum duygularla "hocam neden her sabah yalan söylüyoruz" dediğimde çok pis dayak yemiştim.
-
ben bu ülkeye layık bir türk genciyim kardeşim siz değiliz diye düşünebilirsiniz
real kurd sende kesme be kardeş müdüre dedim falan filan diye
