

Android, İphone Ve Blackberry Nasıl Düşünüyor
-
C-Section Comics adlı bir karikatür sitesi, akıllı telefon kullanıcılarının kendilerini nasıl gördüklerini, diğer markaları kullananlar hakkında ne düşündüklerini komik bir yolla anlatmış.
Akıllı telefon pazarı, cep telefonu markalarının yanı sıra işletim sistemleri açısından da bölünmüş durumda. Şu an için iPhone, BlackBerry ve Android'in insanların ilk üç tercihi olduğu söylenebilir.
Enteresan Bir KarikatürHer birinin kendine özgü avantaj ve dezavantajları olan bu platformların kullanıcıları da birbirinden farklı özellikler gösteriyorlarC-Section Comics tarafından yayınlanan bir karikatür, komik bir dille akıllı telefon kullanıcılarının kendilerini ve birbirlerini nasıl gördüklerini özetlemiş.İşte Android, iPhone ve Blackberry kullanıcıları kendilerini ve diğerlerini bu şekillerde görüyorlar...
Android Kullanıcıları 
Çizere göre
Android kullanıcıları kendilerini Einstein gibi görüyorlar. iPhone kullanıcıları Android kullanıcılarını sosyal hayatı olmayan ergen gençlerolarak görürken, Blackberry sahipleri ise Android'çilerin yarı zamanlı işlerde çalışan çocuklar gibi olduklarını düşünüyor. iPhone Kullanıcıları 
Yayınlanan karikatürde,
iPhone kullanıcılarının kendilerinin çok havalıinsanlar olduklarını düşündükleri gösteriliyor. Blackberry kullanıcıları iPhone sahiplerini şımarık bebekler olarak görürlen, Android kullanıcıları ise iPhone'cuları Steve Jobs'a tapan fanatikler olarak düşünüyor. 
Blackberry kullanıcılarının kendilerini karizmatik iş adamları olarak gördüklerini düşünen karikatürist bunu bu şekilde yansıtmış. iPhonesahipleri Blackberry kullanıcılarını yaşlı olarak görürken, Andoridkullanıcıları ise daha ileri giderek BlackBerry sahiplerini dinozor olarak görüyor. -
alıntı yapmasam olmazdı x)
siz kendinizi hangisi gibi görüyorsunuz ?



-
bizde sony ericcson k790i var biz napak ? :| 3g bilem yok.
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
bizde sony ericcson k790i var biz napak ? :| 3g bilem yok.
-----------------------------arayan dostların olmadıktan sonra neyleyim 3g'yi
-
gencbeyin bunu yazdı:
-----------------------------Daft bunu yazdı:
-----------------------------
bizde sony ericcson k790i var biz napak ? :| 3g bilem yok.
-----------------------------arayan dostların olmadıktan sonra neyleyim 3g'yi
-----------------------------
3g sadece görüntülü görüşmeden ibaret değildir. aynı zamanda yüksek hızda internet, msn, facebook neyindir :) yani yüksek iletişim hızı desek herkes anlamış olur. yanlış bilmiyorsam 1g wap teknolojisidir ki ilk önce wap siteler vardı. sitelerde gezinme bişey indirme hızı son derece düşüktü. sonra 2g diyebileceğimiz gprs çıktı. wap teknolojisine göre oldukça hızlıdır ki bu mesajı gprs teknolojisinden yazıyorum :) sonra 3g çıktı ki şimdi kullandiğımız en yüksek iletişim hızı 3g dir. görüntülü görüşmenin anlık veri alışverişini kaldıracak kadar hızlıdır. son olarak 4g çıktı ama bu teknoloji ülkemize henüz gelmedi. -
arkadaş bir 3gs kullanıcısı olarak samsung galaxy 'ye iyiden iyiye ilgim başladı ve android ios ' a göre gayet iyi diye düşünüyorum. fakat steve amca iphone virus bulaştırmayı beceren adama tazminat ödeyecegim diyor ki iphone a virus bulaşması neden zor orası mechul. windows 7 ye bile bulasıyor arkadas =)
-
symbiani siklememis bile adam ya :) Suan bunu simbiyandan yaziore. Samsung i8910 omnia hd. Bidaha symbian kullanan was ken ay du somtayms olsun..
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
symbiani siklememis bile adam ya :) Suan bunu simbiyandan yaziore. Samsung i8910 omnia hd. Bidaha symbian kullanan was ken ay du somtayms olsun..
-----------------------------öyle bir telefona hangi akla hizmet symbian koymuşlar hala anlamış değilim kesin simbiyanın dayısı var dayısı:D
wm yi bile adam yerine koymamışlar..
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
symbiani siklememis bile adam ya :) Suan bunu simbiyandan yaziore. Samsung i8910 omnia hd. Bidaha symbian kullanan was ken ay du somtayms olsun..
-----------------------------öyle bir telefona hangi akla hizmet symbian koymuşlar hala anlamış değilim kesin simbiyanın dayısı var dayısı:D
wm yi bile adam yerine koymamışlar..
-----------------------------symbian olmasının sebebi o tarih de android in gelişmemiş olmasıydı 2. bir alternatif yoktu windows mobile yada java olacaktı
samsung da symbian hissedarıdır . ancak symbian in dokunmatikte sıcması + nokia tekeline girmesi yüzünden kendi platformu olan bada yı geliştirdi hemen
şuan bada lı samsung wave im var ve çok mutluyum zamanında i8910hd almak için çok ugrastım ama alamadım şimdi diyorum ki iyiki almadım çünki
hem hd çeken hemde açık kaynaklı her uygulamalayı yükleyebildigim bir telefonum var
not: bilmeyenler için bada android kod tabanlıdır
-
haklısın abiicm T: