folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Android, İphone Ve Blackberry Nasıl Düşünüyor



Android, İphone Ve Blackberry Nasıl Düşünüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    C-Section Comics adlı bir karikatür sitesi, akıllı telefon kullanıcılarının kendilerini nasıl gördüklerini, diğer markaları kullananlar hakkında ne düşündüklerini komik bir yolla anlatmış.

    Akıllı telefon pazarı, cep telefonu markalarının yanı sıra işletim sistemleri açısından da bölünmüş durumda. Şu an için iPhone, BlackBerry ve Android'in insanların ilk üç tercihi olduğu söylenebilir.

    Enteresan Bir KarikatürHer birinin kendine özgü avantaj ve dezavantajları olan bu platformların kullanıcıları da birbirinden farklı özellikler gösteriyorlarC-Section Comics tarafından yayınlanan bir karikatür, komik bir dille akıllı telefon kullanıcılarının kendilerini ve birbirlerini nasıl gördüklerini özetlemiş.İşte Android, iPhone ve Blackberry kullanıcıları kendilerini ve diğerlerini bu şekillerde görüyorlar...

     

    Android Kullanıcıları

     

     

    Çizere göre Android kullanıcıları kendilerini Einstein gibi görüyorlar. iPhone kullanıcıları Android kullanıcılarını sosyal hayatı olmayan ergen gençlerolarak görürken, Blackberry sahipleri ise Android'çilerin yarı zamanlı işlerde çalışan çocuklar gibi olduklarını düşünüyor.

     

    iPhone Kullanıcıları

     

     

    Yayınlanan karikatürde, iPhone kullanıcılarının kendilerinin çok havalıinsanlar olduklarını düşündükleri gösteriliyor. Blackberry kullanıcılarıiPhone sahiplerini şımarık bebekler olarak görürlen, Android kullanıcıları ise iPhone'cuları Steve Jobs'a tapan fanatikler olarak düşünüyor.

     

     

    Blackberry kullanıcılarının kendilerini karizmatik iş adamları olarak gördüklerini düşünen karikatürist bunu bu şekilde yansıtmış. iPhonesahipleri Blackberry kullanıcılarını yaşlı olarak görürken, Andoridkullanıcıları ise daha ileri giderek BlackBerry sahiplerini dinozor olarak görüyor.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    alıntı yapmasam olmazdı x)

     

    siz kendinizi hangisi gibi görüyorsunuz ?

    black-berry-bold.jpg%20%28430×482%29

    990994624htc-desire-hd.jpg%20%28570×451%29

    iphone4.jpg%20%28430×480%29

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    bizde sony ericcson k790i var biz napak ? :| 3g bilem yok.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gencbeyin
    gencbeyin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    bizde sony ericcson k790i var biz napak ? :| 3g bilem yok.


    -----------------------------

     

    arayan dostların olmadıktan sonra neyleyim 3g'yi

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    gencbeyin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    bizde sony ericcson k790i var biz napak ? :| 3g bilem yok.


    -----------------------------

     

    arayan dostların olmadıktan sonra neyleyim 3g'yi


    -----------------------------
    3g sadece görüntülü görüşmeden ibaret değildir. aynı zamanda yüksek hızda internet, msn, facebook neyindir :) yani yüksek iletişim hızı desek herkes anlamış olur. yanlış bilmiyorsam 1g wap teknolojisidir ki ilk önce wap siteler vardı. sitelerde gezinme bişey indirme hızı son derece düşüktü. sonra 2g diyebileceğimiz gprs çıktı. wap teknolojisine göre oldukça hızlıdır ki bu mesajı gprs teknolojisinden yazıyorum :) sonra 3g çıktı ki şimdi kullandiğımız en yüksek iletişim hızı 3g dir. görüntülü görüşmenin anlık veri alışverişini kaldıracak kadar hızlıdır. son olarak 4g çıktı ama bu teknoloji ülkemize henüz gelmedi.

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acheron
    acheron's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek

    arkadaş bir 3gs kullanıcısı olarak samsung galaxy 'ye iyiden iyiye ilgim başladı ve android ios ' a göre gayet iyi diye düşünüyorum. fakat steve amca iphone virus bulaştırmayı beceren adama tazminat ödeyecegim diyor ki iphone a virus bulaşması neden zor orası mechul. windows 7 ye bile bulasıyor arkadas =)


    Defolu guzellik
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    symbiani siklememis bile adam ya :) Suan bunu simbiyandan yaziore. Samsung i8910 omnia hd. Bidaha symbian kullanan was ken ay du somtayms olsun..

    ...said addicted.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------
    symbiani siklememis bile adam ya :) Suan bunu simbiyandan yaziore. Samsung i8910 omnia hd. Bidaha symbian kullanan was ken ay du somtayms olsun..


    -----------------------------

    öyle bir telefona hangi akla hizmet symbian koymuşlar hala anlamış değilim kesin simbiyanın dayısı var dayısı:D

    wm yi bile adam yerine koymamışlar..


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    Noneyim bunu yazdı:
    -----------------------------
    symbiani siklememis bile adam ya :) Suan bunu simbiyandan yaziore. Samsung i8910 omnia hd. Bidaha symbian kullanan was ken ay du somtayms olsun..

     
    -----------------------------

    öyle bir telefona hangi akla hizmet symbian koymuşlar hala anlamış değilim kesin simbiyanın dayısı var dayısı:D

    wm yi bile adam yerine koymamışlar..


    -----------------------------

    symbian olmasının sebebi o tarih de android in gelişmemiş olmasıydı 2. bir alternatif yoktu windows mobile yada java olacaktı 

    samsung da symbian hissedarıdır . ancak symbian in dokunmatikte sıcması + nokia tekeline girmesi yüzünden kendi platformu olan bada yı geliştirdi hemen

     

    şuan bada lı samsung wave im var ve çok mutluyum zamanında i8910hd almak için çok ugrastım ama alamadım şimdi diyorum ki iyiki almadım çünki 

    hem hd çeken hemde açık kaynaklı her uygulamalayı yükleyebildigim bir telefonum var

    not: bilmeyenler için bada android kod tabanlıdır 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    haklısın abiicm T:


    Break Dance Bboy MaxeL
Toplam Hit: 3921 Toplam Mesaj: 10