Android Telefonda Oluşan Hata Yardımı.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caglar99
    caglar99's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2005
    Erkek

    Hocalar merhaba. Telefonun ekranı kırılmıştı. Yeni  ekran taktırdım. Ondan sonra Telefonumda emojilerde böyle bir problem oldu.

    Mesela bu arama bölümü. Emojilerde X şeklinde gözüküyor. Aynı şey instagram içinde geçerli. 

    Bunu düzeltmenin bir yolu varmı? 

    İnstagram sildim tekrar yükledim vs düzelmedi. Wp'de böyle problem yok. Ama diğer yerlerde var. 

    caglar99 tarafından 17/May/26 18:12 tarihinde düzenlenmiştir

    Caglar.Boss
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek

    Emojileri içeren font kayıp? 🤨

    Sistem update varsa update et. Yoksa stock rom flashla.

    Başka bir çözüm varsa bilemiyorum:))

    end tarafından 17/May/26 20:35 tarihinde düzenlenmiştir

    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caglar99
    caglar99's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2005
    Erkek
    end bunu yazdı

    Emojileri içeren font kayıp? 🤨

    Sistem update varsa update et. Yoksa stock rom flashla.

    Başka bir çözüm varsa bilemiyorum:))

    Bilgisayara format atmıyoruz hocam. O kadarını biliyorum. Onu yapamam çünkü çok bilgi ve gerekli cart curt şey var. Bozulana kadar bu telefondayım. 😂 


    Caglar.Boss
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    madem format atamıyon o zaman; bir bilgisayarcı atasözü derki "resette keramet vardır" :D

    açıp kapatmışındır ama bi dene (;


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CmD
    CmD's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2025
    Erkek
    En Kolay Çözüm:
     
    Emoji Tuşunu Aktif Et (Gboard)
    • Mesaj yazarken klavyeyi aç.
    • Klavyenin üstünde dişli çark (ayarlar) simgesine dokun.
    • Tercihler (Preferences)Tuşlar bölümüne gir.
    • "Emoji geçiş tuşunu göster" (Show emoji switch key) seçeneğini .
    • Klavyeye dön, emoji butonu (gülen yüz) görünmeli.
       
    Hâlâ yoksa telefonu yeniden başlat.2. Gboard Önbelleğini Temizle
    • AyarlarUygulamalarTüm uygulamalarGboard’u bul.
    • Depolama & önbellekÖnbelleği temizle.
    • Gerekirse Verileri temizle (temalar, klipler gibi ayarların sıfırlanabilir).
    • Zorla durdur yap, sonra klavyeyi tekrar dene.
       
       
    3. Diğer Hızlı Çözümler
    • Gboard’u Güncelle: Play Store’dan Gboard’u ara ve güncelle. Yeni emojiler de gelebilir.
       
    • Samsung kullanıyorsan: Ayarlar → Genel yönetim → Klavye ayarları → Klavyе araç çubuğunu açık hale getir.
    • SwiftKey kullanıyorsan: SwiftKey uygulamasını aç → Emoji → Ayrılmış emoji tuşu’nu aktif et.
    Hâlâ Düzelmezse
    • Telefonu yeniden başlat.
    • Ayarlar → Dil ve giriş → Klavye ayarlarından emoji klavyesini kontrol et.
    • Son çare: Gboard’u kaldırıp yeniden kur.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Telefon Xiaomi mi ? Xiaomiler artık ekran seçiyor sürüm düşürmek gerekiyor. Sürümü düşürdüyse ondandır. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caglar99
    caglar99's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2005
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Telefon Xiaomi mi ? Xiaomiler artık ekran seçiyor sürüm düşürmek gerekiyor. Sürümü düşürdüyse ondandır. 

    Aha kesin budur. Xiaomi evet. Ve şimdi farkettim parmak izi okuyucuda çalışmıyor. Ayarlarda öyle bir seçenekte yok. Vay ibneler vay. 

    Tamirci o.ç hareketleri vardı illet ettirdiydi ödeme esnasında. 

    Bugün gidip böyle yaptıysa düzeltmesini söyleyeceğim. Yapmazsa THH yolları gözüktü bize. 

     

    caglar99 tarafından 18/May/26 15:24 tarihinde düzenlenmiştir

    Caglar.Boss
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caglar99
    caglar99's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2005
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Telefon Xiaomi mi ? Xiaomiler artık ekran seçiyor sürüm düşürmek gerekiyor. Sürümü düşürdüyse ondandır. 

    Mkyb birşey söyliyeyim mi. Kanka hiç alakası yokmuş. Wifi, mobil ağ, Bluetooth bağlantılarını sıfırladı. Yeniden başlattı telefonu. Herşey eski haline geldi. Orospu evlatları yüzünden paranoyak olduk amk. Basitmiş olay. 


    Caglar.Boss
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Telefon xiaomi ise yapar ekran çakma olduğu için yapıyor buyun ihtmalle parmak izi calismiyordur


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
Toplam Hit: 437 Toplam Mesaj: 10
emoji hatası