

Android Uygulamalara Layout (Arayüz) Olusturmak İcin Editör Veya Online Lyaot Maker Varmi?
-
Android uygualamalrimiza arayüz yani layout hazirlamak eclipsede bayagi zor.
Ben sahsen zorlaniyorum.
Ne bileyim griedlayout, linearlayout icine bazen eleman ekliyorum ya saga kaciyor ya sola kaciyor.
acaba online android ara yüz olusturan siteler varmi.
yani sürükle birak metodu ile arayüzümü olusturayim buttonumu, textFieldimi, checkboxumu istedigim yere ekleyim bana xml kodunu versin bende bunu alip eclipsede kullanayim.
böyle birsey varmi? Online layout maker veya güzel sadece bu isi yapan editör?
-
sakın android studio'ya geçeyim deme ben geçtim pişmanım ramın amına koyuyor
-
yok öyle bir niyetim yok.
ama söyle layout xml hazirlayan online editör falan yokmu?
sadece layout xml yani arayüz hazirlamak icin.
-
Not: Eclipse ile devam etmenizden yanayım. Google'ın Android UI Design kılavuzunu okuyun.
-
Tabiki eclipse kullanmaya devam ama,
hic yoktan begendigim bir app decompile edip onun icindeki xml loyaut dosyasini kendi projeme basit aktirma yolu varmi?
Ne bileyim bir tane App var onun arayüzü hosuma gitti.(Buttonlar, labeller sunlar bunlar)
bu app decompilen yapip o xml dosyasini kendi projeme aktarsam aksakliklar veya uyusmazliklar olusurmu?
-
sürükle bırak mantığına çok özenme bence, hatta gördüğün yerde kaçarak uzaklaş. sürükle bırak kullandığında nesnelerin marginleri değişir, farklı çözünüklerde layoutun şaftı kayar. mecbur kalmadıkça nesneleri kod yazarak hazırla(xml, xaml, html neyse artık) ve height-width değerleri verme sonra başın çok ağrır.
-
Kanakan bunu yazdı
Tabiki eclipse kullanmaya devam ama,
hic yoktan begendigim bir app decompile edip onun icindeki xml loyaut dosyasini kendi projeme basit aktirma yolu varmi?
Ne bileyim bir tane App var onun arayüzü hosuma gitti.(Buttonlar, labeller sunlar bunlar)
bu app decompilen yapip o xml dosyasini kendi projeme aktarsam aksakliklar veya uyusmazliklar olusurmu?
Var hocam apktool ile decompile ve recompile edebilirsin.(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1891686)
bi ara kullandım sıkıntısız temiz calısıyo .java çıktıları okumak biraz zahmetli fakat manifest falan orjinal olarak geliyo.
cmd'de apktool d app.apk yazman yeterli.
CoxupeR tarafından 09/Şub/15 15:18 tarihinde düzenlenmiştir -
android studionun ram haricinde eclipse den kötü bir yanı var mı?
-
CoxupeR bunu yazdıKanakan bunu yazdı
Tabiki eclipse kullanmaya devam ama,
hic yoktan begendigim bir app decompile edip onun icindeki xml loyaut dosyasini kendi projeme basit aktirma yolu varmi?
Ne bileyim bir tane App var onun arayüzü hosuma gitti.(Buttonlar, labeller sunlar bunlar)
bu app decompilen yapip o xml dosyasini kendi projeme aktarsam aksakliklar veya uyusmazliklar olusurmu?
Var hocam apktool ile decompile ve recompile edebilirsin.(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1891686)
bi ara kullandım sıkıntısız temiz calısıyo .java çıktıları okumak biraz zahmetli fakat manifest falan orjinal olarak geliyo.
cmd'de apktool d app.apk yazman yeterli.
Apktool ile decompile ediyorum simdi fakat,
src icindeki java dosyalarini ve res icinde bulunan layout klosörü icindeki xml dosyalarini göstermiyor.
Bu dosyalari nasil görebilirim?
Kanakan tarafından 09/Şub/15 17:54 tarihinde düzenlenmiştir