folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Androidde Hangi Mail Uygulamasini Onerirsiniz



Androidde Hangi Mail Uygulamasini Onerirsiniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Selam arkadaslar,

     

    Android icin Outlook for mobile disinda kurumsal maillerimi gorebilecegim onerdiginiz bir uygulama var mi ?

    IMAP ile kullanacagim ve PORt TLS/SSL gerekli. Outlook for Mobile de TLS/SSL maalesef bulamadim veya yok.

    Blue mail yukledim ama ne kdr guvenilir bilmiyorum. Sonucta kurumsal mail. Disari cikmasini istemem.

    Var mi bildiginiz onerdiginiz ?


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Gmailin kendi uygulaması hepsini destekliyor 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BEDB1N
    BEDB1N's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2012
    Erkek

    microsoft'un OWA uygulaması var outlook uygulamasına göre daha gelişmiş seçenekler vardı içinde.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    Aquamail

    Ios icinse Spark

    Florenzi tarafından 17/Kas/17 11:43 tarihinde düzenlenmiştir

    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zande
    Zande's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Mutlu;

    Ben samsungun kendi mail programini kullaniyorum. Oldukca rahat ve basarili.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    MailWise kullanıyorum hocam bir süredir

    Çok memnunum , pro sürümünde baya güzel özellikler vardı. 

    İkisinede bakıp pro veya normal sürümü seçebilirsin.

    http://mail-wise.com/mailwise-pro-upgrade/

    Baya bilgisayardaki outlook'tan daha verimli geldi bana.

    o değilde dolar haziranda neymiş yav , 9.99$ lık programa 30 tl vermişim

     


    http://www.leyladansonra.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek

    Gmail in kırmızı Çerçeveli beyaz zarf olan programı çok iyi. Hemen mail hesapları arası geçiş te yapılıyor her türlü ayar da yapılıyor. 


    next next next install
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    BEDB1N bunu yazdı

    microsoft'un OWA uygulaması var outlook uygulamasına göre daha gelişmiş seçenekler vardı içinde.

    bize iş yerinde bununla ilgili mail gelmişti, kullananlar hemen kaldırsın ve şifresini değiştirsin diye. Sanırım microsoft mail için girilen kullanıcı şifre ve hesabını görebiliyormuş. İstese hepsi görür ama bunlar ayyuka çıkmışlar bi kere.


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
Toplam Hit: 1496 Toplam Mesaj: 8
mail app